بالاخره يکي صداش در آمد

اين اتحاديه در توضيحي که هفته گذشته براي يکي از روزنامه هاي اقتصادي  ارسال نموده ، به مصوبه کميسيون هيات عالي نظارت به شماره پروانه ۵۱۶۶ به تاريخ ۱/۵/۸۴ استناد کرده است .اتحاديه مزبور همچنين اعلام کرده است که تلفن همراه ، تلفن مرکزي ( سانترال ) تلفن بيسيم ، فکس و . . . …

اين اتحاديه در توضيحي که هفته گذشته براي يکي از روزنامه هاي اقتصادي  ارسال نموده ، به مصوبه کميسيون هيات عالي نظارت به شماره پروانه ۵۱۶۶ به تاريخ ۱/۵/۸۴ استناد کرده است .
اتحاديه مزبور همچنين اعلام کرده است که تلفن همراه ، تلفن مرکزي ( سانترال ) تلفن بيسيم ، فکس و . . . از جمله اموري است که براي فعاليت در آن حوزه ها بايد فعالان آن از ما مجوز بگيرند .
مسئولان محترم اتحاديه دستگاههاي مخابراتي شهرستان تهران هيچ گونه اشاره اي به معارضان اين اتحاديه نکرده و حاضر نشده اند بگويند کسي که مي خواهد يک مغازه موبايل فروشي و تعميرات آن را راه اندازي کند .بالاخره بايد از کدام اتحاديه يا صنفي مجوز بگيرد ؟
 لوازم صوتي و تصويري يا لوازم يدکي فروشي هاي تهران ، که خودشان پسوند موبايل را هم به اين اتحاديه اضافه کرده اند ؟! يا اتحاديه تجهيزات مخابراتي و ارتباطي ؟!  بالاخره اگر کسي فهميد به ما هم اعلام کند تا ما هم به ديگران اعلام کنيم !
۱۳/۱۱/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا