دو بازي جديد براي گوشي هاي مجهز به ويندوزموبايل ارايه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دو بازي HyperHamster  و Snowboarding TNT هستند که با اکثر گوشي هاي مجهز به سيستم عامل ويندوز موبايل سازگار بوده و مختص سن خاصي نيست  و براي همه سنين در نظر گرفته شده اند.در بازي HyperHamster يک موش وجود دارد که با …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دو بازي HyperHamster  و Snowboarding TNT هستند که با اکثر گوشي هاي مجهز به سيستم عامل ويندوز موبايل سازگار بوده و مختص سن خاصي نيست  و براي همه سنين در نظر گرفته شده اند.
در بازي HyperHamster يک موش وجود دارد که با کليدهاي ناوبري روي دستگاه کاملا قابل کنترل است و براي حرکت دادن آن  کاربر بايد تلفن همراه را تکان دهد.
کاربر مي تواند حرکت اين موش را تند و يا يواش  کند يا از روي موانع بپراند که همه اين حرکت با تکان دادن گوشي امکانپذير است.
Snowboarding TNT نيز از گرافيک ۳D با کيفيت بالا برخوردار است و به کاربران امکان مي دهد که در ۹ دوره از موانع عبور کرده و براي عبور از هر مرحله  کاربر مي تواند با حرکت سريع مراحل را زودتر به پايان برساند و به بخش نهايي برسد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا