آمريکايي ها در استفاده از وب موبايلي برانگليسي ها پيشي خواهند گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،اين بررسي علت افزايش استفاده از وب را در ميان کاربران آمريکايي افزايش دسترسي آنان به اينترنت موبايلي در سال جاري اعلام کرد.“بنگو”يکي از ارايه دهندگان صورت حساب هاي موبايلي براي سرويس هاي وب موبايلي در گزارش خود اعلام کرد در جولاي ۲۰۰۸ ميلادي انگليس …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،اين بررسي علت افزايش استفاده از وب را در ميان کاربران آمريکايي افزايش دسترسي آنان به اينترنت موبايلي در سال جاري اعلام کرد.
“بنگو”يکي از ارايه دهندگان صورت حساب هاي موبايلي براي سرويس هاي وب موبايلي در گزارش خود اعلام کرد در جولاي ۲۰۰۸ ميلادي انگليس با ۱۹.۳۵درصد استفاده کاربران از وب موبايلي،امريکا با ۱۸.۸۸درصد ،هند ۱۰.۸۲درصد،آفريقاي جنوبي ۸.۸۲درصد و اندونزي ۴.۰۸درصد کشورهاي برتر در استفاده از اين سرويس تلفن همراه در سطح جهان بوده اند.
“ادام کر”معاون بنگو،بازار رو به رشد مرور گرها ي اينترنتي را در آمريکا و همچنين عرضه گوشي هايي با صفحه نمايش  بزرگ و سرويس هاي مجهز به اينترنت پرسرعت را از ديگر عوامل رشد استفاده از وب موبايلي در امريکا اعلام کرد.
تعداد کاربران تلفن همراه در امريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶درصد اعلام شده است.
در اين کشور ۱۸اپراتور تلفن همراه فعال وجود دارد.
تعداد کاربران تلفن همراه در انگليس ۷۷ميليون و ۳۳۵هزار نفر و ضريب نفوذ آن۱۲۷.۶درصد تا ژوئن ۲۰۰۷ميلادي اعلام شده است.
اين کشور ۱۴ اپراتور ارتباطي دارد.
۱۳۴/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا