نوکيا سرويس آموزش زبان به کاربران ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس به اين شکل ارايه مي شود که از دانش آموزان  امتحاناتي در زمينه لغات و عبارات گرفته مي شود و نيز امتحانات مقدماتي براي آموزش عالي و دوره هاي آموزش برگزار مي شود.   بخش سرگرم کننده آن ، سرويس هاي نجوم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين سرويس به اين شکل ارايه مي شود که از دانش آموزان  امتحاناتي در زمينه لغات و عبارات گرفته مي شود و نيز امتحانات مقدماتي براي آموزش عالي و دوره هاي آموزش برگزار مي شود.  
بخش سرگرم کننده آن ، سرويس هاي نجوم و دانلود موسيقي است که کاربران مي تواند از طريق پورتال OnMobile به آن دسترسي داشته باشند و اين سرويس به عنوان يک پروژه آزمايشي تا پايان سال فقط در هند ارايه مي شود.
اين شرکت فنلاندي با  Reuters Market Light که ارايه دهنده انحصاري اين گونه محتواها است و نيز با Idea Cellular Limited اولين اپراتور GSM در هند براي ارايه اين سرويس همکاري خواهد کرد.
اين سرويس فقط روي گوشي هاي کلاسيک۲۶۰۰  و ۱۶۸۰ نوکيا ارايه شده است و نوکيا درحال برنامه ريزي براي عرضه اين سرويس پس از طرح آزمايشي آن در ابتداي سال ۲۰۰۹ است و پيش بيني مي شود که براي گوشي هاي ساده و ارزان قيمت همچون گوشي کلاسيک ۲۳۲۳ و ۲۳۳۰  نيز ارايه شود.
۱۳۵/ ۱۴/۱۶۲

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا