ترکسل راهکارهاي جديد امضاي موبايلي را ارايه داد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، ترکسل اعلام کرد: اين شرکت در اين طرح با “گمالتو” توليد کننده کارت هاي هوشمند و ديگر تجهيزات ديجيتالي امنيتي همکاري خواهد کرد.راهکارهاي گمالتو به کاربران اين اجازه را  مي دهد که دسترسي مطمئن و امني به سرويس هاي آنلاين داشته باشند  و اين …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، ترکسل اعلام کرد: اين شرکت در اين طرح با “گمالتو” توليد کننده کارت هاي هوشمند و ديگر تجهيزات ديجيتالي امنيتي همکاري خواهد کرد.
راهکارهاي گمالتو به کاربران اين اجازه را  مي دهد که دسترسي مطمئن و امني به سرويس هاي آنلاين داشته باشند  و اين ويژگي  به منظور استفاده از سرويس هاي امضاي الکترونيک براي مدارک و اطلاعاتي که نياز به سنديت قانوني ويژه و محکمي دارد،  است.
به گفته يک مقام آگاه ، ترکسل هشت ماه پس از توسعه اوليه هم اکنون با ۱۲ بانک، چهار سرمايه گذار، شش ارگان دولتي و دو وب سايت تجارت الکترونيکي همکاري مي کند.
 ترکسل در ابتدا،  برنامه امضاي موبايل را براي توسعه سرويس هاي اينترنتي  بانک ارايه داد و ارايه اين طرح دومين فاز از راهکارها ي جديد ترکسل براي استفاده از سرويس هاي امضاي الکترونيک در تلفن همراه ،کامپيوترهاي خانگي و کافه هاي اينترنتي است.
 کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس مدارک تجاري در تراکنش هاي مالي تجارت الکترونيک خود را با استفاده از تلفن همراه امضا کنند.
ترکيه سه اپراتور تلفن همراه دارد که ترکسل با بيش از ۳۵ ميليون کاربر تا پايان  رتبه اول را جدول رده بندي اپراتور هاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۶۲/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا