ارايه بلوتوث پرسرعت ترکيبي Wi-Fi در آمريکا

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تلفوني ورلد”، “داگلاس مک ايون” تحليلگر برتر موسسه آمريکايي تحقيقاتي ABI Research گفت: ضريب نفوذ بلوتوث در گوشي هاي تلفن همراه هميشه بالا است، اما امواج آن کوتاه بوده و محدوده کوچکي را در بر مي گيرند و قابليت هاي انتقال داده ها کم است. …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت “تلفوني ورلد”، “داگلاس مک ايون” تحليلگر برتر موسسه آمريکايي تحقيقاتي ABI Research گفت: ضريب نفوذ بلوتوث در گوشي هاي تلفن همراه هميشه بالا است، اما امواج آن کوتاه بوده و محدوده کوچکي را در بر مي گيرند و قابليت هاي انتقال داده ها کم است.
طبق گزارش جديد اين موسسه که تاثير تکنولوژي هاي جديد را در بازار بررسي مي کند ،علاقه مندي رو به رشد کاربران به اشتراک عکس ها، فايل هاي صوتي و تصويري تقاضا را براي بلوتوث افزايش مي دهد.
 صنعت تلفن همراه به سمت اين تکنولوژي روي آورده است، حداقل دو شرکت توليد کننده تراشه Texas Instruments و CSR در حال کار روي اين نرم افزار هستند و شرکت هاي توليد کننده تجهيزات اصلي تلفن همراه (OEM) قادر خواهند بود از تکنولوژي بلوتوث پر سرعت به راحتي و به طور اقتصادي بهره ببرند.
۱۱۳/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا