آغاز بکار GPRS همراه اول از ساعت ۱۰ امروز/ نحوه برخورداري از GPRS

به گزارش خبرنگار مهر، سرويس GPRS همراه اول از صبح امروز يکشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۸۷ آماده ارائه به مشترکان سيم ‌‏کارتهاي دائمي «۰۹۱۲» در استان تهران است. اين دسته از مشترکان همراه اول در اين مرحله مي‌‏توانند از ساعت ۸ تا ۲۳ و تمام ساعات روزهاي تعطيل از اينترنت استفاده کنند.مشترکان سيم کارت هاي …

به گزارش خبرنگار مهر، سرويس GPRS همراه اول از صبح امروز يکشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۸۷ آماده ارائه به مشترکان سيم ‌‏کارتهاي دائمي «۰۹۱۲» در استان تهران است. اين دسته از مشترکان همراه اول در اين مرحله مي‌‏توانند از ساعت ۸ تا ۲۳ و تمام ساعات روزهاي تعطيل از اينترنت استفاده کنند.
مشترکان سيم کارت هاي دائمي «۰۹۱۲» که متقاضي استفاده از اين خدمت در استان تهران هستند از ساعت ۱۰صبح امروز يکشنبه ۱۲ آبان ماه با مراجعه به سايت اينترنتي اين شرکت به نشاني www.mci.ir تقاضاي خود را ثبت کنند. پذيرش درخواست متناسب با شرايط شبکه و در هر مرحله براي ۵۰ هزار نفر صورت مي پذيرد.
همراه ‌‏اول بر اساس اطلاعاتي که متقاضي در سايت اينترنتي ثبت کرده است تنظيمات لازم براي استفاده از خدمات GPRS را از طريق پيامک برايشان ارسال مي کند.
اطلاعات بيشتر درباره چگونگي ارائه درخواست، نحوه ارائه سرويس، تعرفه خدمات و تنظيمات انواع گوشي ها در آدرس اينترنتي مذکور تشريح شده است..
طبق اعلام شرکت ارتباطلات سيار فاز اول ارائه سرويس GPRS آغاز شده و به ‏تدريج در فازهاي بعدي اين سرويس در تمامي ساعات و براي مشترکان تمامي سيم کارتهاي همراه ‌‏اول در استان تهران و در ادامه ساير نقاط کشور ارائه مي‌‏شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا