افزایش تعرفه مانیتور سرانجام تایید شد

اما گمرک جمهوری اسلامی ایران به‌رغم انکارهای سابقش در این زمینه، روز گذشته از افزایش تعرفه واردات این مانیتورها خبر داد.به گزارش روابط‌عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، با توجه به مصوبه هیات وزیران از ابتدای سال جاری مانیتورهایLCD ، ۱۹ تا ۲۴ اینچ که سابق بر این تحت ردیف تعرفه ۸۵۲۸۵۱۹۰ و با اخذ حقوق …

اما گمرک جمهوری اسلامی ایران به‌رغم انکارهای سابقش در این زمینه، روز گذشته از افزایش تعرفه واردات این مانیتورها خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، با توجه به مصوبه هیات وزیران از ابتدای سال جاری مانیتورهایLCD ، ۱۹ تا ۲۴ اینچ که سابق بر این تحت ردیف تعرفه ۸۵۲۸۵۱۹۰ و با اخذ حقوق ورودی ۴درصد طبقه بندی می‌شدند به ذیل ردیف تعرفه ۸۵۲۸۵۱۱۰ با ماخذ حقوق ورودی ۵۰درصد منتقل شده است.
براساس این گزارش، صرفا برای مانیتورهایLCD ا ، ۱۹ تا ۲۴ اینچ سود بازرگانی ۴۶درصد در نظر گرفته شده است و این در حالی است که این مانیتورها سابق بر این از سود بازرگانی معاف بودند.
همچنین دفتر واردات گمرک در رابطه با نحوه انبار کالاهای وارداتی و مسائل مربوط به آن اعلام کرد: انبارهای موجود در گمرک‌های کشور در اختیار شرکت عمومی یا سازمان بنادر و دریانوردی است و مسوولیت کالاهای موجود در انبارها نیز به عهده سازمان‌های مذکور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا