انتقاد پدر تلفن همراه از گوشي آيفون

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، کوپرکه از وي به عنوان پدر تلفن همراه نام برده شد ، گفت که  آيفون يک گوشي پيچيده داراي کاربردهاي دشوار است.وي افزود : تلفن همراهي که همزمان جستجوگر اينترنت،  MP3 پلي ير و دوربين است و بسياري قابليت هاي پيچيده ديگر نيز …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تلگراف”، کوپرکه از وي به عنوان پدر تلفن همراه نام برده شد ، گفت که  آيفون يک گوشي پيچيده داراي کاربردهاي دشوار است.
وي افزود : تلفن همراهي که همزمان جستجوگر اينترنت،  MP3 پلي ير و دوربين است و بسياري قابليت هاي پيچيده ديگر نيز دارد، چندان به تلفن همراه شباهت ندارد و در واقع کاربردي نيست.
وي ادامه مي دهد: دستگاهي که چندين قابليت همزمان دارد و مي خواهد تمام نيازهاي کاربران در سراسر جهان را براورد کند هيچ کدام از قابليت هاي آن کيفيت لازم را نخواهد داشت.
کوپر همچنين روند حرکت صنعت تلفن همراه را رو به عقب دانست و با مخاطب قراردادن اپراتورها از آنها خواست با توجه به اينکه بيشتر مکالمات تلفن همراه در خانه ها انجام مي شود، در مورد عدم پوشش دهي دکل هاي خانگي فقدام کنند.
وي  با تحسين سيستم عامل اندروئيد آن را پلتفورم مناسبي براي بالا بردن پتانسيل تلفن هاي همراه دانست.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا