گلوموبايل اولين بازي موبايلي را براي G1عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، Bonsai Blast و Brain Genius Deluxe اولين بازي هايي هستند که ويژه پلتفورم منبع باز اندروييد ساخته شده اند و هر دو بازي نسخه هاي اصلي و اوليه براي اندروييد هستند که توسط استوديوي Glu ساخته شده اند. Brain Genius Deluxe يک بازي بسيار …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، Bonsai Blast و Brain Genius Deluxe اولين بازي هايي هستند که ويژه پلتفورم منبع باز اندروييد ساخته شده اند و هر دو بازي نسخه هاي اصلي و اوليه براي اندروييد هستند که توسط استوديوي Glu ساخته شده اند.
 Brain Genius Deluxe يک بازي بسيار شاد و سرگرم کننده است که سر به سر بازيکنان مي گذارد و بازيکن به روش مختلف لمسي يا حرکتي مي تواند بازي را کنترل کند و داراي بخش هاي معما گونه است.
از ويژگي هاي اين بازي مي توان به تمرينات مغزي که شامل ۲۴ تست و ۴ نوع بازي جايزه اي است،  اشاره کرد.
ترکيب صفحه نمايش لمسي و شتاب سنج براي تمرينات کنترل حرکتي مغز، صوت و گرافيک ارتقا يافته، وضوح تصوير HVGA با انيميشن هاي پيشرفته و کيفيت صوتي بالا از ديگر ويژگي هاي اين بازي است.
در اين بازي همچنين با استفاده از علم آمار عملکرد کاربر را در زمان خاصي با کاربران ديگر دستگاه ها مقايسه مي کند.
Bonsai Blast نيز يک بازي معماگونه است که بازيکن بايد توپ هاي رنگي را در بيش از ۲۰ سطح مختلف در کنار يکديگر قرار دهد و از المنت هايي چون آب، آتش، خاک و باد تشکيل شده و با ترکيب بندي موسيقي و ۳۰ فرمت در هر ثانيه از قابليت هاي مختلف  سود مي برد.
دفتر مرکزي شرکت آمريکايي Glu Mobile در سان مَتيو کاليفرنيا است و در لندن، هنگ کنگ، فرانسه، آلمان و برزيل نمايندگي دارد.
۱۳۵/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا