گوشي تلفن همراه نوکيا مدل ” ۱۶۰۶″عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي داراي صفحه نمايش ۸/۱ اينچي که در داخل گوشي قرارگرفته و داراي ميزان رزولوشن ۱۲۸ – ۱۶۰ پيکسلي است ، و يک صفحه نمايش بيروني با رزولوشن ۹۶-۳۲ پيکسلي تک رنگ است. Nokia 1606 داراي باتري با ظرفيت مکالمه تا …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي “موبايل واک” ، اين گوشي داراي صفحه نمايش ۸/۱ اينچي که در داخل گوشي قرارگرفته و داراي ميزان رزولوشن ۱۲۸ – ۱۶۰ پيکسلي است ، و يک صفحه نمايش بيروني با رزولوشن ۹۶-۳۲ پيکسلي تک رنگ است.
 Nokia 1606 داراي باتري با ظرفيت مکالمه تا سه ساعت و نيم و يا حالت آماده بکار تا ۱۱ روز است و با قيمت ۱۳۰ دلار بدون قرارداد و ۸۰ دلار از طريق سايت به کاربران عرضه مي شود.
جزييات بيشتر درباره سيستم ها و کارآيي هاي اين گوشي در سايت اينترنتي موبايل واک ، اعلام نشده است.
شرکت نوکيا در سال ۱۸۶۵ در فنلاند تاسيس شد، دفتر مرکزي آن درشهر “اسپو” است و در زمينه صنعت ارتباط از راه دور و توليد کالاهايي از قبيل گوشي هاي تلفن همراه ، کامپيوتر  ، نرم افزار و سرويس شبکه فعاليت دارد.
درآمد اين شرکت درسال ۲۰۰۷ ميلادي بيش از ۵۱ ميليارد و ۵۸ ميليون يورو و سود خالص آن ۷ ميليارد و ۲۰۵ ميليون يورو اعلام شده است.
تعداد کارکنان اين شرکت تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۰۷ ميلادي ۱۱۲ هزار و ۲۶۲ نفر گزارش شده است.
۱۳۱/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا