اچ پی قاب عکس دیجیتالی عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ،  این قاب دیجیتالی در حقیقت صفحه نمایش هوشمندی است که کاربر با استفاده از آن می تواند تصاویر بسیار زیبا را جستجو و مشاهده کند.این قاب دیجیتالی  هوشمند جدید شرکت HP  در دو اندازه ۱۰ و ۱۳ اینچی عرضه می شود.این …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پی سی وورلد” ،  این قاب دیجیتالی در حقیقت صفحه نمایش هوشمندی است که کاربر با استفاده از آن می تواند تصاویر بسیار زیبا را جستجو و مشاهده کند.
این قاب دیجیتالی  هوشمند جدید شرکت HP  در دو اندازه ۱۰ و ۱۳ اینچی عرضه می شود.
این قاب هوشمند دیجیتالی قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت را دارد  و کاربر از این طریق می تواند تصاویر زیبایی را جستجو و تماشا کند ، به پیش بینی ۵ روزه اوضاع جوی دسترسی داشته باشد ، فیس بوک دوستانش را به روز کند  و از سرویس موسیقی ” پاندورا ” (Pandora) نیز استفاده کند.
قاب هوشمند یاد شده قابلیت اتصال به دسک تاپ رایانه را دارد و از این طریق کاربر می تواند فایل های مالتی مدیایی ( چند رسانه ای) رایانه اش را بطور مستقیم روی این قاب دیجیتالی هوشمند قراردهد.
این وسیله درحال حاضر بصورت آنلاین با قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل ۱۰۰ و به مبلغ ۳۰۰ دلار برای مدل ۱۳۰ فروخته می شود و از ۱۱ اکتبر ( ۱۹ مهر) نیز در خرده فروشی ها به کاربران عرضه خواهد شد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا