اميد آلتل براي خريد اسپرينت نکستل بر باد رفت

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اسکات فورد”مدير عامل آلتل گفت: آلتل درصدد بود  در ادامه روند گسترش حيطه فعاليت هاي خود در صورت امکان اپراتورها ي تي موبايل و AT&T Wirelessرا نيز خريداري کند.وي با باين اين که هدف از اجراي اين طرح  تبديل آلتل به يک پلتفورم ملي بوده ، افزود ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي”موبنا”به نقل از سايت”سلولارنيوز”،”اسکات فورد”مدير عامل آلتل گفت: آلتل درصدد بود  در ادامه روند گسترش حيطه فعاليت هاي خود در صورت امکان اپراتورها ي تي موبايل و AT&T Wirelessرا نيز خريداري کند.
وي با باين اين که هدف از اجراي اين طرح  تبديل آلتل به يک پلتفورم ملي بوده ، افزود ، آلتل سه مرتبه تصميم به خريد اسپرينت داشت روند اعطاي وام در شرايط نامساعد اقتصادي آمريکا را يکي از دلايل تاخير اجرايي شدن طرح هاي اين اپراتور بوده است.
فورد خاطر نشان کرد که وريزون وايرلس به تازگي آمادگي خود رابراي خريد آلتل اعلام کرده است و اين تصميم وريزون تنها هفت ماه بعد از واگذاري يکي از بخش هاي مهم اين اپراتور به ارزش ۲۷.۵ميليارد دلار صورت مي گيرد.
آلتل يکي از شرکت ها ي ارتباطي آمريکا است که دفتر اصلي آن در کانزاس قرار دارد و اين شرکت سرويس بي سيم را در اختيار کاربران در مناطق مسکوني و تجاري۳۵ايالت آمريکا قرار مي دهد.
اين اپراتور با بيش از ۱۳ميليون کاربر رتبه پنجم را در بين ۱۸اپراتور موجود در آمريکا به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا