معرفي گوشي هاي جديد و چند خبر از اپراتورها

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ، اين گوشي قابليت کار با شبکه پرسرعت HSDPA Storm آمريکا را دارد که اين قابليت را يکي از خصوصيات ويژه گوشي ياد شده محسوب مي کنند.مگنوم ترکيبي از گوشي هاي بلک بري مدل هاي Bold  ، Storm  و “جاولين”  …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل از سايت اينترنتي ” اسلش فون” ، اين گوشي قابليت کار با شبکه پرسرعت HSDPA Storm آمريکا را دارد که اين قابليت را يکي از خصوصيات ويژه گوشي ياد شده محسوب مي کنند.
مگنوم ترکيبي از گوشي هاي بلک بري مدل هاي Bold  ، Storm  و “جاولين”  است  و اين گوشي است واز اين نظر به گوشي بلک بري مد ل Bold شباهت دارد.
***** 


شرکت کره اي پنتک که در زمينه ساخت دستگاه هاي تلفن همراه فعاليت مي کند باريک ترين گوشي هوشمندي را که داراي صفحه کليد کامل است، معرفي کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت موبايلديا، اين گوشي هوشمند موسوم به Slate داراي صفحه کليد کامل QWERTY است ولي با اين حال بسيار باريک است.
گوشي پن تک براي پيام کوتاه طراحي شده و داراي دوربين ۳/۱ مگاپيکسلي است که قابليت ضبط ويديو را دارد.
از امکانات اين گوشي مي توان به سرويس ايميل، پيام فوري و اتصالات بلوتوث اشاره کرد.
*****
ال جي گوشي تلفن همراه ‘Cookie’ را به بازار معرفي و اعلام کرد ، اين گوشي با قيمت ۱۰۰دلار به بازار ارايه مي شود.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، کوکي مدل کندي بار با قابليت هاي و امکانات مختلف از جمله نمايشگر ۳ اينچي لمسي، دوربين ۳ مگاپيکسلي و شتاب سنج است.
شبکه چهار بانده مجهز به سيستم هاي GRPS و EDGE ،بلوتوث نگارش ۱/۲، راديوي  FM و واسطه کاربري از ديگر قابليت هاي اين تلفن همراه مي باشد.
***** 
مالاوي اعلام کرد ، سومين شبکه تلفن همراه  در فصل دوم ۲۰۰۹ ميلادي افتتاح مي شود و اين شبکه قرار است از فناوري Space Division Multiple Access(SDMA) به منظور افزايش پوشش دهي با تعداد کمتري ايستگاه پايه  استفاده کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه  مسوولان اين شبکه تمرکز اصلي خود را در مناطق روستايي و مکان هاي که امکان برقراري ارتباطي موبايلي وجود ندارد، معطوف کرده اند.
دولت مالاوي اپراتورهاي موجود در کشور را مجبور کرده است  که پوشش دهي ارتباطات روستايي را در چارچوب طرح هاي فوري خود بگنجانند.
تعداد کاربران تلفن همراه مالاوي  تا پايان سال گذشته حدود يک ميليون و ۵۲۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور تنها ۱۱ درصد است.
سل تل با ۶۳.۵درصد سهم رتبه اول بازار ارتباطي اين کشور و TNM با کسب باقي مانده سهم اپراتور دوم مالاوي است.
***** 


شرکت اريکسون اعلام کرد ، در زمينه ارايه راهکارهاي داده موبايلي HSPA  با اينتل بزرگ ترين شرکت سازند تجهيزات نيمه هادي آمريکايي همکاري مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”،راهکارهاي  داده HSPA اريکسون  در يک برنامه زمان بندي مشخص در فاصله سال هاي ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ ميلادي در اختيار پلتفورم Moorestown اينتل قرار خواهد گرفت و اين پلتفورم نسل آينده پلتفورم MID اينتل است که درآن فناوري HSPA به عنوان تکنولوژي بي سيم به کار مي رود.
“جان ويبرگ” يکي از مقامات اريکسون در اين باره گفت:MIDها پتانسيل فراواني براي تعبيه سرويس هاي پهن باند تلفن همراه دارند که مي تواند خالق بازار نويني در عرصه ارتباطات بي سيم باشد.
وي با ابراز رضايت از اين همکاري خاطر نشان کرد اين طرح مي تواند باعث ترکيب صنايع کامپيوتري و ارتباطي  و گسترش سرويس هاي پهن باند تلفن همراه شود.
وي در پايان خاطر نشان کرد اريکسون در اين همکاري مدول پلتفورم نسل آينده Moorestown اينتل و سيستم هاي عملياتي پايه لينوکس Moblin اين شرکت را که بر اساس فناوري هاي WCDMA/HSPAو GSM/EDGE است، بهينه سازي مي کند.
۱۳۴/۱۳۵/۱۳۱/ ۱۱۲/ ۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا