رشد استفاده از کاربردهاي وب موبايلي در جهان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تعداد تقاضاهاي رسيده به اين آژانس  با رشد سه برابري از يک ميليارد و ۶۰۰ميليون در سپتامبر ۲۰۰۷ به ۵ ميليارد و ۱۰۰ ميليون در سپتامبر ۲۰۰۸ رسيده است.به گزارش  AdMob،  فقط در سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۱۰ ميليون درخواست براي استفاده از …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، تعداد تقاضاهاي رسيده به اين آژانس  با رشد سه برابري از يک ميليارد و ۶۰۰ميليون در سپتامبر ۲۰۰۷ به ۵ ميليارد و ۱۰۰ ميليون در سپتامبر ۲۰۰۸ رسيده است.
به گزارش  AdMob،  فقط در سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي بيش از ۱۰ ميليون درخواست براي استفاده از تبليغات موبايلي به اين آژانس ارسال شده است.
در ادامه گزارش اين مرکز آمده است در سپتامبر ۲۰۰۷ کاربراني که خواستار استفاده از سرويس هاي اين مرکز بودند محدود به ۱۶ کشور جهان مي شدند در حاليکه  در سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي تقاضا هاي ارسالي از ۳۴ کشور جهان بوده است.
به گفته يک مقام آگاه ، در سپتامبر ۲۰۰۸ ميلادي تعداد چهار هزار و ۳۰۸ ناشر به سايت هاي موبايلي اين شرکت اضافه شده و تعداد کل آنها را به شش هزار واحد رسانده است.
۱۳۴/۱۴/۱۷۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا