۱۰ رويداد مهم بازار تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “دايلافون” بر اساس اين تحقيق گوشي هوشمند صفحه لمسي بلک بري توانست رتبه اول اين بازار را طي يک هفته گذشته به خود اختصاص دهد. در ادامه اين بررسي سرويس “نير مي” جاسازي شده روي گوشي هاي  مجهز به GPSسوني اريکسون رتبه دوم اين بازار را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “دايلافون” بر اساس اين تحقيق گوشي هوشمند صفحه لمسي بلک بري توانست رتبه اول اين بازار را طي يک هفته گذشته به خود اختصاص دهد.
 در ادامه اين بررسي سرويس “نير مي” جاسازي شده روي گوشي هاي  مجهز به GPSسوني اريکسون رتبه دوم اين بازار را به خود اختصاص داد.
W902و W595 به طور مشترک رتبه سوم اين بازار را بدست آوردند و مدل V3 RAZR موتورولا که همچنان حرف اول را درآمريکا مي زند، در اين جدول به مقام چهارم دست يافت.
رتبه پنجم اين بررسي به نرم افزار “مايکروسافت زوم موزيک پلي ير “داده شد و گوشي هوشمند HP iPAQ و W570 سوني اريکسون با قابليت واکمن فوق العاده آن به ترتيب رتبه هاي ششم و هفتم را به خود اختصاص دادند.
  در اين گزارش، نمايشگاه CEATEC را که به تازگي در زمينه مفاهيم موبايلي در ژاپن برگزار شده بود، رتبه هشتم بازار و گوشي  5800 Xpress Music  نوکيا مقام نهم اين جدول را بدست آوردند.
Prada گوشي صفحه لمسي ال جي نيز در اين رده بندي رتبه دهم مهمترين رويداد و اخبار حوزه موبايلي را به دست آورد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا