قاچاق گوشی به حداکثر رسیده است

” علی جلیلی” یکی از کارشناسان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: فعالیت روز افزون فعالان غیرقانونی باعث شده تا بیش از ۹۵ درصد از سهم بازار به گوشی های غیراستاندارد قاچاق قرار گیرد.وی افزود: هم اکنون حجم و سطح فعالیت قاچاقچیان به حداکثر رسیده است به طوری که تمامی گوشی …

” علی جلیلی” یکی از کارشناسان در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: فعالیت روز افزون فعالان غیرقانونی باعث شده تا بیش از ۹۵ درصد از سهم بازار به گوشی های غیراستاندارد قاچاق قرار گیرد.
وی افزود: هم اکنون حجم و سطح فعالیت قاچاقچیان به حداکثر رسیده است به طوری که تمامی گوشی های عرضه شده قاچاق از مبادی مرزی وارد بازار تلفن همراه کشور می شود.
این کارشناس تمامی معضلات موجود در بازار تلفن همراه کشور را مربوط به نبود قانون مناسب برای این بازار دانست و اضافه کرد: هم اکنون فعالیت قاچاقچیان گوشی در زمینه واردات این کالای ارتباطی در ایران نسبت به سایر کشورها به طور چشمگیری افزایش یافته است .
جلیلی  تصریح کرد: تمامی گوشی عرضه شده قاچاقی در بازار تلفن همراه بدون ضمانت نامه رسمی هستند که این مساله تنها به ضرر مصرف کننده است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا