بازار فروش گوشي هاي داخلي آشفته است

مهندس ابراهيم مطلع مديرعامل کارخانجات مخابراتي ايران در گفت و گو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: هنوز ديدگاه روشني در خصوص تعرفه واردات گوشي تلفن همراه اعلام نشده و به دنبال آن بستر فروش گوشي هاي ساخت داخل از حمايت کافي دولت برخوردار نشده است.وي افزود: به اين ترتيب بازار آشفته اي از گوشي هاي ساخت …

مهندس ابراهيم مطلع مديرعامل کارخانجات مخابراتي ايران در گفت و گو با خبرنگار سيتنا، اظهارداشت: هنوز ديدگاه روشني در خصوص تعرفه واردات گوشي تلفن همراه اعلام نشده و به دنبال آن بستر فروش گوشي هاي ساخت داخل از حمايت کافي دولت برخوردار نشده است.
وي افزود: به اين ترتيب بازار آشفته اي از گوشي هاي ساخت داخل ايجاد شد و متاسفانه هنوز نتوانستيم بخش هاي اوليه توليد را کاملا در بازار به فروش رسانيم.
مطلع گفت: عدم اطمينان از سياست هاي اعلام شده حتي باعث شد تا برنامه هاي پيش بيني شده براي مدل هاي جديد نيز عملياتي نشود.
وي با اشاره به ارسال نامه هاي مختلف به منظور رسيدگي به اين اوضاع اظهارداشت: همچنان منتظر دريافت پاسخ از مسوولان و راهکار جبران خسارات متحمله هستيم.
مطلع تاکيد کرد: اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و سرمايه گذاري بيش از شش ميليارد توماني در زمينه توليد گوشي تلفن همراه به پشتوانه شرايط و سياست هاي اعلام شده توسط وزارت صنايع، در راستاي حمايت از توليد داخل، انجام شده بود.
وي با اشاره به اعلام تعرفه ۶۰ درصدي واردات گوشي تلفن همراه افزود: در حالي که قرار بود اين تعرفه به مدت چهار سال اعمال شود اما متاسفانه پس از گذشت يک سال اين تعرفه با تغييرات مواجه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا