گوشيT280 سوني اريکسون در بازار تلفن همراه عرضه مي شود

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي به تازگي با گارانتي رسمي يکي از شرکت هاي وارد کننده رسمي وارد بازار تلفن همراه کشور شده است.اين گوشي ۸۲ گرمي  که در ابعاد ۱۳ در ۴۵ در ۱۰۰  ساخته شده ، به عنوان يک گوشي مبتني بر تکنولوژي باند دوگانهGSM در دو نسخه  T280i و T280a طراحي …

به گزارش خبرنگار موبنا، اين گوشي به تازگي با گارانتي رسمي يکي از شرکت هاي وارد کننده رسمي وارد بازار تلفن همراه کشور شده است.
اين گوشي ۸۲ گرمي  که در ابعاد ۱۳ در ۴۵ در ۱۰۰  ساخته شده ، به عنوان يک گوشي مبتني بر تکنولوژي باند دوگانهGSM در دو نسخه  T280i و T280a طراحي شده است.
 T280i از شبکه هاي GSM/GPRS 900/1800 و T280a نيز از شبکه هاي GSM/GPRS 850/1900 پشتيباني مي کند.
از ديگر ويژگي هايي که در T280 ارائه شده مي توان به راديو FM، Java MIDP 2.0، گام شمار، زمان سنج، ديکشنري T9، مرورگر WAP 2.0/xHTML، هندزفري داخلي، قابليت يادداشت صوتي و بلوتوث اشاره کرد.
همچنين دوربين عکاسي  اين گوشي ۳/۱ مگاپيکسلي با رزولوشن برابر با ۱۰۲۴ در ۱۲۸۰ است .
صفحه نمايش T280 يک صفحه نمايش ۷/۱ اينچي با قابليت نمايش ۶۵ هزار رنگ  از نوع TFT است که از رولوشني برابر با ۱۶۰ در ۱۲۸ پيکسل بهره مي گيرد .
حافظه داخلي T280 10 مگابايتي است. اين گوشي به شيار مخصوص کارت حافظه مجهز نيست.
پيش بيني مي شود اين گوشي که در فهرست گوشي هاي ارزان قيمت قرار دارد ، در بازار تلفن همراه فروش خوبي داشته باشند  و در ليست پرفروش ترين ها قرار گيرد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا