رويا بافي هاي نسل امروز درباره آينده تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، آن ها بسيار بلند پروازانه به اين صنعت مي نگرند و حتي انتظار دارند شکل ظاهري اين وسيله نيز علاوه بر کاربردهاي آن دستخوش تحولات نوين شود.بر اساس اين گزارش، آنان معتقدند که تجهيزات تلفن همراه در آينده بسيار انعطاف پذيرتر و ويژگي هاي …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، آن ها بسيار بلند پروازانه به اين صنعت مي نگرند و حتي انتظار دارند شکل ظاهري اين وسيله نيز علاوه بر کاربردهاي آن دستخوش تحولات نوين شود.
بر اساس اين گزارش، آنان معتقدند که تجهيزات تلفن همراه در آينده بسيار انعطاف پذيرتر و ويژگي هاي بکار رفته در آن ها بسيار افسانه اي خواهد شد .
جوانان، به عنوان اولين نسلي که در يک جامعه صنعتي  بي سيم متولد شده اند، تمايل زيادي به استفاده از کاربردهاي نسل آينده و نوين  تلفن همراه  از خود نشان مي دهند.
تقاضا براي سرويس هاي نوين و پويا ي تلفن همراه همچنان با رشد مواجه است و صنعت موبايل  نيز به سرعت به سمت  تامين اين نيازها و تبديل آن به يک وسيله ارتباطي کاملا  به صرفه به پيش مي رود.
در ادامه اين بررسي آمده است ۸۰ درصد از نوجوان تمايل دارند تلفن همراه تامين کننده امنيت لازم جهت دسترسي به داده براي هر کاربر باشد و۶۶ درصد نيز گفته اند تمايل دارند تلفن همراه امکان ثبت علايم بهداشتي آنها را داشته باشد.
امکان شخصي سازي بيشتر سرويس ها ، کاربري بسيار سريع ، خارق العاده و  مفيد از ديگر ويژگي هاي پيش بيني شده براي نسل آينده تلفن هاي همراه خواهد بود.
در ادامه اين گزارش آمده است، بدون شک صنعت تلفن همراه جهان تا سال ۲۰۳۳ ميلادي که برابر با جشن ۵۰ سالگي برقراري اولين تماس تجاري تلفن همراه است با تحولات نويني مواجه خواهد شد.
صنعت تلفن همراه با رشد غيرقابل انتظار و جهشي که طي سال هاي اخير داشته   نشان  داده است  که هيچ آرزو و رويايي در اين حوزه، شگفت و عجيب نخواهد بود و بسياري از آرزوهاي جوانان و نوجوانان  در اين زمينه روزي به واقعيت تبديل مي شود.
 134/14

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا