مبلغ صورتحساب اين دوره مشتركان را اعلام کرد

به گزارش خبرنگار موبنا در اين پيامک  مبلغ قابل پرداخت استفاده هر مشترك از سيم كارت هاي دائمي دوره دوماهه منتهي به اول مهر ماه درج شده است.همچنين مشترکين مي توانند با در دست داشتن شناسه قبض و پرداخت خود که به وسيله پيامک براي آنها ارسال مي شود، بي نياز از قبوض کاغذي نسبت …

به گزارش خبرنگار موبنا در اين پيامک  مبلغ قابل پرداخت استفاده هر مشترك از سيم كارت هاي دائمي دوره دوماهه منتهي به اول مهر ماه درج شده است.
همچنين مشترکين مي توانند با در دست داشتن شناسه قبض و پرداخت خود که به وسيله پيامک براي آنها ارسال مي شود، بي نياز از قبوض کاغذي نسبت به پرداخت صورتحساب خود به يکي از روش هاي غيرحضوري اقدام کنند.
اين در حاليست که يكي از مشكلاتي كه پيش از اين مشتركان همراه اول، با آن دست به گريبان بودند، نرسيدن به موقع قبوض تلفن همراه و نيز اشتباه در ارسال اين قبوض به آدرس هاي موردنظر بود كه به اعتقاد تحليلگران، به دليل نبود  هماهنگي منسجم شركت ارتباطات سيار و پست صورت مي گرفت.
به همين دليل همراه اول با ارسال پيامك به مشتركان خود ،ضمن آگاهي از توزيع صورتحساب اين دوره ، جزييات مبلغ كاركرد را نيز اطلاع رساني كرده است، تا از اين پس پرداخت نکردن به موقع صورتحساب ،به دليل آنچه كه عدم اطلاع رساني شفاف ناميده مي شود،باعث قطع ارتباط مشتركان نشود.
همراه اول حدود ۱۷ ميليون مشترك سيم كارت دائمي دارد.
۱۱۷/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا