تلفن همراه مرد ايرلندي را از مرگ نجات داد

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” هرالد دات آي يي” ، اين بازرگان ايرلندي  دچار يک حادثه مرگبار شد و در اين حادثه  تمامي بخش بالاتنه اش زير خودرو ماند و قادر به استفاده از دستانش نبود.وي که پدر چهار فرزند است ، گفت ، دراين حادثه بسيار وحشت …

به گزارش گروه اخبار خارجي ” موبنا” به نقل ازسايت اينترنتي ” هرالد دات آي يي” ، اين بازرگان ايرلندي  دچار يک حادثه مرگبار شد و در اين حادثه  تمامي بخش بالاتنه اش زير خودرو ماند و قادر به استفاده از دستانش نبود.
وي که پدر چهار فرزند است ، گفت ، دراين حادثه بسيار وحشت کردم چون زير خودرو گرفتار شده بودم و از دستهايم نمي توانستم استفاده کنم و هيچکس نيز براي کمک نبود.
دني که به منظور تعمير زير خودرو رفته و مشغول به کار بود که ناگهان نگاهدارنده هايي که خوردوي مذکور را درحال ثابت نگاه داشته بودند ، حرکت کرده و خودرو روي قسمت بالاتنه دني افتاد.
وي گفت : پس از افتادن خودرو روي بدنم بشدت وحشت کردم چون احساس مي کردم تحمل فشار وزن خودرو را روي بدنم ندارم ، با اين حال با غلبه برترس تلاش کردم خونسردي ام را حفظ کرده و براي نجات از اين حالت فکر کنم ، چون هيچکس درآن نزديکي نبود که از او کمک بگيرم.
وي پس از يک ساعت و تحمل درد وفشار ناشي از وزن خودرو روي بدنش ، با تلاش فراوان سعي کرد جليقه اي را بخشي از آن زير بدنش قرارداشت با دندانهايش کشيده و بالا آورده وبه همان گونه  زيپ جيب جليقه را که گوشي تلفن همراهش درداخل آن قرارداشت ، بازکرده و زحمت وسعي زياد شماره ۹۹۹ را گرفته و نيروهاي امدادي را مطلع کرد.
نيروهاي امداد، وي را که دچار صدمه شديد شده بود، به بيمارستان منتقل کردند.
۱۷۹/۱۴/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا