يک کارشناس : وارد کنندگان گوشي تلفن همراه بايد با برنامه عمل کنند

” محمد مومني ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : آمار نشان از اين دارد که وارد کنندگان  کوچک و متوسط پراکنده و ثابت گوشي تلفن همراه در ايران با انجام  برنامه هاي درست و اصولي ، چه زير ساخت بنيادي يا پول رساني مي توانند بيشتر موجب موفقيت شوند.برنامه ريزي در …

” محمد مومني ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : آمار نشان از اين دارد که وارد کنندگان  کوچک و متوسط پراکنده و ثابت گوشي تلفن همراه در ايران با انجام  برنامه هاي درست و اصولي ، چه زير ساخت بنيادي يا پول رساني مي توانند بيشتر موجب موفقيت شوند.
برنامه ريزي در برخي از کشورهاي براي واردات گوشي تلفن همراه   نشان داده که تاثيري مثبت و مهم در رونق بازار اين وسيله داشته است.
وي ادامه داد : چنين برنامه ريزي هايي  براي شرکت هايي با اهداف مشترک بين المللي مي تواند منجر به همکاري براي پژوهش و تحقيق، بازاريابي و توسعه هماهنگ و متعاون کشور شود .
اين مدرس دانشگاه اظهار داشت : واردگنندگان گوشي تلفن همراه  بايد سمت و سوي خود را متوجه شرکت هايي کنند که محصولات جديد ارايه مي دهند، تا آنان مطمئن شوند برنامه هايي که براي روند تجاري خود استفاده مي کنند دچار نوسانات زيادي نمي شود .
وي تصريح کرد : واردکنندگان گوشي تلفن همراه  وقتي بهترين کار خود را انجام مي دهند که مديريت کاملا خصوصي داشته باشند .
وي افزود : بر جمع آوري اطلاعات ، بهره گيري از نمايشگاه هاي بازرگاني و ارايه راهکار هاي لازم به دست اندر کاران تاکيد شده بود ، در همين پژوهش امکانات و فرصتهايي که توليدات داخلي فراهم مي کنند نيز مور اشاره قرار گرفته بود ، اما همه اين موارد مثل موضوعاتي از اين دست به فراموشي سپرده شدند .
۱۲۳/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا