توسعه دولت الکترونیک فرصت مناسب برای بخش خصوصی است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به اهمیت دولت الکترونیک گفت: توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک فرصت مناسبی برای فعالیت بخش خصوصی محسوب می شود.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی، محمدرضا خلیلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی در اولین جلسه کمیته فنی و تخصصی کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت و نقش دولت الکترونیک در رفع موانع اقتصادی و ایجاد شفافیت در فرایند های اجرایی گفت: توسعه زیرساخت خدمات در بستر دولت الکترونیک یک فرصت برای بخش خصوصی و راه حلی برای طراحی، پیاده سازی و بهره‌برداری خدمات دولت برای مردم است.
وی با معرفی کلیات حوزه قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی افزود: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با شناسایی زمینه‌های مشارکت، از بین خدمات اعلام‌شده توسط کمیسیون نسبت به تعریف طرح، انجام امکان‌سنجی، مطالعه اولیه، تهیه درخواست برای پیشنهاد (RFP) و انتخاب مشارکت‌کننده برای دریافت گواهی مشارکت از کمیسیون اقدام کند.
بر اساس این گزارش، این روش نافی سایر روش‌های مندرج در سایر قوانین و مقررات نیست و دستگاه‌های اجرایی حسب صلاحدید می‌توانند از این روش استفاده کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا