MTS شبکه ۳G را در ازبکستان ارايه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش تاشکند ،پايتخت ازبکستان اولين شهري خواهد بود که تا پايان سال سرويس هاي نسل سوم در آن بصورت کامل عرضه مي شود.MTS اعلام کرد  : براساس برنامه زمان بندي صورت گرفته اين سرويس قرار است تا پايان سال ۲۰۰۹ در …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا”ّ به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش تاشکند ،پايتخت ازبکستان اولين شهري خواهد بود که تا پايان سال سرويس هاي نسل سوم در آن بصورت کامل عرضه مي شود.
MTS اعلام کرد  : براساس برنامه زمان بندي صورت گرفته اين سرويس قرار است تا پايان سال ۲۰۰۹ در سمرقند، بخارا و نديجان نيز ارايه شود.
MTS در ادامه افزود:براي تهيه تجهيزات فناوري نسل سوم با شرکت هواوي همکاري مي کنيم.
به گفته يک مقام آگاه ،MTS پيشرو اپراتور هاي تلفن همراه در ازبکستان است و نقش کليدي را در توسعه بازار ارتباطي اين کشور بازي مي کند و اين اپراتور تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا فناوري هاي نوين و با کيفيت را در اختيار کاربران  قرار دهد.
اين اپراتور با آگاهي براين که ارتباطات اينترنت ثابت در اين کشور از ضريب نفوذ پاييني برخوردار است در نظر دارد با ارايه  شبکه فناوري نسل سوم راهکارهاي پهن باند تلفن همراه  را در اين کشور رشد دهد.
MTS در حال حاضر سرويس هاي  شبکه CDMA-450 را در اکراين ارايه مي دهد.
بر اساس آمار ، تعداد کاربران ازبکستان تا پايان مي ( ۱۱خرداد)  2007 ميلادي سه ميليون و۶۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۳ درصد اعلام شده است.
ازبکستان پنج اپراتور ارتباطي دارد که MTS شرکت مادر اپراتورUzdunrobita  با ۷۴ درصد سهم و تعداد دو ميليون و۴۱۰هزار کاربر رتبه اول ا در جدول ده بندي اپراتورهاي اين کشور به خود اختصاص داده است.
۱۳۴/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا