وضعیت اندروید در دسامبر ۲۰۱۵: مارشمالو صاحب ۰.۵ درصد بازار

به گزارش موبنا، در این گزارش مشخص شد نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو تنها ۰.۵ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد که البته این رقم از ۰.۳ درصد ماه گذشته بیشتر است. در همین دوره زمانی نسخه لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید با افزایش ۴ درصدی سهم خود توانست ۲۹.۵ …

به گزارش موبنا، در این گزارش مشخص شد نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو تنها ۰.۵ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارد که البته این رقم از ۰.۳ درصد ماه گذشته بیشتر است.

در همین دوره زمانی نسخه لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید با افزایش ۴ درصدی سهم خود توانست ۲۹.۵ درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند را به دست آورد.

نسخه کیت‌کت اندروید ۳۶.۶ درصد بازار را در اختیار دارد و جِلی‌بین هم صاحب ۲۶.۹ درصد از بازار است که این رقم نسبت به ماه گذشته کاهش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

نسخه آیسکریم‌ساندویچ و جینگربرد در دسامبر امسال با کاهش سهم خود در بازار جهانی مواجه شدند و دیگر نسخه‌های قدیمی هم چندان مورد توجه قرار نگرفتند.

شرکت گوگل پیش‌بینی کرده است در نیمه نخست سال ۲۰۱۶ میلادی میزان استفاده از اندروید مارشمالو چندین برابر افزایش یابد و می‌بایست منتظر نسل جدید گوشی‌های هوشمند منتظر آن بود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا