قاب عکس ديجيتالي براي نمايش تصاوير تلفن همراه در آمريکا عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دستگاه جديد يک قاب عكس ديجيتالي است که به شكل يك قاب عكس معمولي چندين عكس را در قالبي به طور خودكار نشان مي‌دهد و قابليت اتصال به اينترنت را نيز دارد. در واقع اين  قاب، يك نوع كامپيوتر ساده با تمام …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، اين دستگاه جديد يک قاب عكس ديجيتالي است که به شكل يك قاب عكس معمولي چندين عكس را در قالبي به طور خودكار نشان مي‌دهد و قابليت اتصال به اينترنت را نيز دارد.
در واقع اين  قاب، يك نوع كامپيوتر ساده با تمام اجزاء آن است که داراي يک سيم کارت و شماره تلفن است و به اين ترتيب به کاربران امکان مي دهد که تصاوير را از يک گوشي دوربين دار به آن منتقل کنند.
سرويس جديدي که براي اين دستگاه ارايه مي شود، Cameo ناميده مي شود و احتمالا اين قاب عکس ديجيتالي جديدترين محصول شرکت فرانسوي Parrot تحت نام DF7700 است.
از ويژگي هاي اين دستگاه مي توان به صفحه نمايش TFT با وضوح تصوير ۷۲۰ x 480  پيکسل که از ۲۶۲ هزار رنگ پشتيباني مي کند، اشاره کرد.
قاب عکس ديجيتالي Parrot DF7700 به کاربران اجازه مي دهد که عکس ها را از تلفن همراه از طريق اتصال GPRS کلاسِ ۱۰ براي آن ارسال کنند.
به اين ترتيب پس از انتخاب عکس ارسال آن به عنوان يک MMS به شماره سيم کارتي که در دستگاه DF7700 قرار دارد امکان پذير است؛ البته کاربران مي توانند عکس ها را از طريق کابل miniUSB از کامپيوتر يا کارت هاي MMC يا  SD دوربين هاي ديجيتالي به DF7700 منتقل کنند.
DF7700 از اين امکان برخوردار است که بيش از ۵۰۰ عکس را در خود ذخيره کند و به شکل خودکارآنها را به نمايش بگذارد.
ابعاد Parrot DF7700 ، ۲۲۲ x 176 x 22.5 ميليمتر و وزن آن ۷۲۰ گرم است و با قيمت ۱۰۰ دلار عرضه شده است و سرويس Cameo که امکان ارسال تصاوير را به DF7700 از طريق گوشي هاي تي موبايل فراهم مي کند با هزينه ماهانه ۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار مي گيرد.
۱۳۵/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا