عرضه بدون نوسان قيمت سيم کارت ها در اولين روز از هفته جاري

“علي حيدري” از فروشندگان سيمکارت در جنوب تهران در اين باره گفت: بازار تمامي سيم کارت هاي موجود در تهران به آرامي سپري مي شود به همين دليل نيز فروشندگان ترجيح مي دهند که نوسان قيمتي را بر اين وسيله ارتباطي اعمال نکنند.وي افزود: تنها بازار سيم کارت ها ي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) با …

“علي حيدري” از فروشندگان سيمکارت در جنوب تهران در اين باره گفت: بازار تمامي سيم کارت هاي موجود در تهران به آرامي سپري مي شود به همين دليل نيز فروشندگان ترجيح مي دهند که نوسان قيمتي را بر اين وسيله ارتباطي اعمال نکنند.
وي افزود: تنها بازار سيم کارت ها ي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) با افزايش خريدوفروش تحرکي دارد اما مابقي سيم کارت هاي موجود در بازار مانند سابق خريدوفروش مي شود.
هم اکنون سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي”۲″،”۳″، “۴”،”۵″،”۶″،”۷″  و”۸″ به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۶۵۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۵۰هزار ريال،سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
درهمين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۵۵۰ هزار ريال قيمت دارد.
سيمکارت کارکرده کدهاي “۲”،”۳″، “۴”،”۵″،”۶″،”۷″  و”۸″ به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيمکارت هاي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) در بازار تهران به بهاي ۴۰۰ هزار ريال فروخته مي شود اما شماره هاي رند و مرتب سيمکارت هاي ۰۹۱۹ با قيمتي بالاتر تا سقف ۶۰۰ هزار ريال عرضه مي گردد.
سيم کارت هاي اعتباري و دائمي ايرانسل نيز مانند سابق ۱۰۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال فروخته مي شود.
سيم کارت هاي تاليا نيز بستگي به شارژ اوليه با دو قيمت ۴۵۰ هزار ريالي و ۱۷۰ هزار ريالي در بازار پنج منطقه تهران عرضه مي شود.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا