گيم لافت ۱۰ بازي موبايلي براي اندروييد گوگل ارايه مي دهد

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش کاربران مي توانند نرم افزار اندروييد را از وب سايت خريداري و دانلود کرده و از بازي هاي گيم لافت در گوشي هاي موبايل استفاده کنند.نام و جزييات اين بازي ها هنوز اعلام نشده اما انتظار مي رود هم …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سافت پديا، بر اساس اين گزارش کاربران مي توانند نرم افزار اندروييد را از وب سايت خريداري و دانلود کرده و از بازي هاي گيم لافت در گوشي هاي موبايل استفاده کنند.
نام و جزييات اين بازي ها هنوز اعلام نشده اما انتظار مي رود هم زمان با عرضه اولين گوشي اندروييد اين بازي ها نيز در دسترس کاربران قرار گيرد.
همانطور که در اخبار مختلف درباره اين پلتفورم گزارش شد ،اندروييد يک پلتفورم منبع باز است که توسط گوگل ساخته شده است.
اين پلتفورم به ارايه دهندگان و توليد کنندگان امکان دسترسي و اصلاح و تغيير کدهاي امنيتي اين برنامه را به شکل رايگان مي دهد وهر کسي مي تواند يک کد داشته باشد و سيستم عامل موبايل خودش را توسعه و گسترش دهد.
بر اساس اين گزارش، اولين گوشي اندروييد تحت نام G1 توسط شرکت HTC ساخته شده و قرار است از ۲۲ اکتبر (اول آبان ) در آمريکا، در نوامبر( آذر )  در انگليس و در فصل اول سال آينده در ديگر کشورهاي اروپايي عرضه شود.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا