تمبر مشترک ایران و اندونزی رونمایی شد

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط‌عمومی شرکت پست اعلام کرد: در مراسم رونمایی از تمبر مشترک ایران و اندونزی که با حضور”ایوان ویراناتا ادماجا” سفیر اندونزی در ایران و معاونان پست و مخابرات ایران و اندونزی برگزار شد ، مجتبی نصیری، معاون فنی مدیرعامل شرکت پست گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که میان پست ایران و اندونزی …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط‌عمومی شرکت پست اعلام کرد: در مراسم رونمایی از تمبر مشترک ایران و اندونزی که با حضور”ایوان ویراناتا ادماجا” سفیر اندونزی در ایران و معاونان پست و مخابرات ایران و اندونزی برگزار شد ، مجتبی نصیری، معاون فنی مدیرعامل شرکت پست گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که میان پست ایران و اندونزی امضا شده، دو کشور در استفاده متقابل از فناوری‌های پستی و تبادل کارشناس همکاری خواهند کرد.
وی با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های دولت، رویکرد پست در ارایه خدمات تغییر کرده، افزود: پست به سمت استفاده از توانمندی‌های بخش خصوصی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین می‌رود و تجربه کشورهایی که این فرآیند را زودتر شروع کرده‌اند به ما کمک خواهد کرد.
نصیری افزود: تاکنون ارایه خدمات پستی در انحصار دولت بود، اما در آینده‌ای نزدیک اپراتورها نیز می‌توانند در این فضای کسب و کار فعالیت کنند.
به گفته وی ایران تاکنون ۱۶ تمبر مشترک با کشورهای خارجی منتشر کرده و مراحل اجرایی انتشار تمبر مشترک با ۲۱ کشور دیگر نیز در حال پیگیری است.
ایوان‌ویراناتا ادماجا، سفیر اندونزی هم تمبر را پل ارتباطی میان کشورها عنوان و اظهار امیدواری کرد این تمبر موجبات انتقال فرهنگ و نزدیک شدن ملت‌ها به یکدیگر را فراهم کند.
تمبر مشترک ایران و اندونزی با تصویر گنبد سلطانیه و مسجدالمرکز (اندونزی) با حضور سفیر ایران و جمعی از مقامات پست اندونزی در موزه تمبر جاکارتا رونمایی شد.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا