رکود بازار گوشي هاي موتورولا در بازار تلفن همراه ادمه دارد

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که کاهش تقاضا براي خريدوفروش گوشي هاي اين برند باعث شده تا نوسان قيمت در انواع مدل هاي اين برند مشاهده نشود. درهمين حال يکي از فروشندگان معتقد است: تنوع بالاي جديدترين گوشي ها با برندهايي همچون نوکيا،سوني اريکسون و سامسونگ باعث …

آخرين بررسي هاي صورت گرفته در بازار تلفن همراه حاکي از آن است که کاهش تقاضا براي خريدوفروش گوشي هاي اين برند باعث شده تا نوسان قيمت در انواع مدل هاي اين برند مشاهده نشود.
درهمين حال يکي از فروشندگان معتقد است: تنوع بالاي جديدترين گوشي ها با برندهايي همچون نوکيا،سوني اريکسون و سامسونگ باعث شده تا خريداران گوشي تمايل چنداني براي گوشي هاي موتورولا نداشته باشند.
“محمد رنجاني” افزود: از اين رو قيمت بالاي گوشي هاي موتورولا با گارانتي رسمي باعث شده تا اکثر مدل هاي اين برند با استقبال چنداني از سوي مشتريان روبرو نشود.
اين فعال بازار تصريح کرد: در همين حال مدتي است که گوشي جديدي از موتورولا توسط واردکنندگان غيرقانوني وارد بازار نشده  و اين امر سبب شده است تا نوسان قيمت چنداني در اکثر مدل هاي اين برند ايجاد نشود.
وي با اشاره به  رکود حاکم بر بازار گوشي هاي موتورولا تصريح کرد: پيش بيني مي شود با استمرار اين روند ،اکثر گوشي هاي موتورولا تا چند هفته آتي با کاهش قيمت مواجه شود.
هم اکنون مدل هاي F3،W375 ،L6i ، V8، V9 ،  U9 و V3i در بازار تلفن همراه تهران با   قيمت مشخصي در بازار عرضه مي شود.
گوشي هاي فوق به ترتيب به بهاي ۳۵۰ هزار ريال، يک ميليون ريال، ۹۹۰ هزار ريال، دو ميليون و ۸۵۰هزار ريال، سه ميليون و ۶۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰ هزار ريال و يک ميليون و ۵۵۰ هزار ريال فروخته مي شود.
شرکت آمريکايي موتورولا که يکي از توليد کنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان به شمار مي رود، قصد دارد با توليد گوشي هاي نسل سومي بسيار پيشرفته بازارخود را در مناطق اروپا، خاور ميانه و آفريقا گسترش دهد.
اين شرکت در سال گذشته ميلادي دچار مشکلات مالي شد و بخش زيادي از سهم خود را در بازار تلفن همراه از دست داد.
ضعف موتورلا موجب شده تا دو شرکت سوني اريکسون و سامسونگ سهم خود را در بازار بهبود بخشند و رقيب خود را در بازار هاي جهاني به عقب برانند.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا