افزايش قيمت سيم کارت هاي اعتباري همراه اول در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان سيم کارت، افزايش تقاضا و کاهش عرضه سيم کارت هاي ۰۹۱۹ در اکثر مناطق تهران باعث شده تا قيمت اين نوع سيم کارت افزايش داشته باشد.سيم کارت هاي اعتباري همراه اول که چندي پيش به بهاي ۳۵۰ هزار ريال فروخته مي شد هم ا کنون به سقف …

به گزارش خبرنگار موبنا به نقل از فروشندگان سيم کارت، افزايش تقاضا و کاهش عرضه سيم کارت هاي ۰۹۱۹ در اکثر مناطق تهران باعث شده تا قيمت اين نوع سيم کارت افزايش داشته باشد.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول که چندي پيش به بهاي ۳۵۰ هزار ريال فروخته مي شد هم ا کنون به سقف ۴۰۰ هزار ريال رسيده است.
در همين حال سيم کارت دائمي همراه اول نيز بدون تعيير قيمت نسبت به روز گذشته در بازار عرضه مي شود.
قيمت سيم کارت هاي همراه اول در بازار تهران را به شرح زير است:  
هم اکنون سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي دو،سه،چهار،پنج،شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۶۵۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال، سه ميليون و ۵۵۰هزار ريال،سه ميليون و ۳۵۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۱۵۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۵۵۰ هزار ريال قيمت دارد.
سيمکارت کارکرده کدهاي دو،سه،چهار، پنج، شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۴۵۰ هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۶۵۰هزار ريال، دو ميليون و ۴۵۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال و دو ميليون و ۳۵۰هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيمکارت هاي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) در بازار تهران به بهاي ۳۸۰ هزار ريال فروخته مي شود اما شماره هاي رند و مرتب سيمکارت هاي ۰۹۱۹ با قيمتي بالاتر تا سقف ۶۰۰ هزار ريال عرضه مي گردد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا