کاربران از تلفن همراهشان بیشتر به فیس بوک می روند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تک کرانچ، اینترنت موبایلی هدف بزرگی برای فیس بوک به شمار می رود. در ماه مارس گذشته دقیقا از زمانی که این سرویس محبوبیت یافت، کاربرد Facebook Connect هم برای آیفون ارایه شد. اما امروز تمامی گوشی های تلفن همراهی که امکان دسترسی به وب را داشته …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تک کرانچ، اینترنت موبایلی هدف بزرگی برای فیس بوک به شمار می رود. در ماه مارس گذشته دقیقا از زمانی که این سرویس محبوبیت یافت، کاربرد Facebook Connect هم برای آیفون ارایه شد.
 اما امروز تمامی گوشی های تلفن همراهی که امکان دسترسی به وب را داشته باشند می توانند به فیس بوک هم دسترسی پیدا کنند.
کاربرد Facebook Connect For Mobile Web به هر سایت موبایلی امکان می دهد که ID های فیس بوک کاربران را برای ورود بپذیرد. این سایت ها می توانند به اطلاعاتی که کاربران در فیس بوک وارد کرده اند اجازه دسترسی دهند.
وب موبایلی هدف بزرگی برای فیس بوک به شمار می رود به طوری که هم اکنون ۶۵ میلیون نفر از اعضای فیس بوک از طریق تلفن همراهشان هر ماه به فیس بوک دسترسی می یابند.
به این ترتیب ۲۶ درصد از ۲۵۰ میلیون عضو فعال فیس بوک را کاربران موبایلی تشکیل می دهند.
امکان دسترسی به فیس بوک از طریق تلفن همراه یکی از عواملی است که باعث افزایش تعداد کاربران فیس بوک شده است به طوری که در ماه دسامبر فقط ۲۰ میلیون نفر از افراد توسط تلفن همراه شان به وب سایت اجتماعی فیس بوک دسترسی پیدا می کردند اما هم اکنون این تعداد به ۶۵ میلیون نفر رسیده است.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا