پيام متني جاي کتاب خواني را گرفته است

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کامرشل نيوز، اين گزارش حاکي است اغلب نوجوانان و جوانان پيش از خواب از دستگاه تلفن همراه براي ارسال پيام کوتاه  استفاده مي کنند و يا به خواند پيام هاي دريافتي مي پردازند.آمارها نشان مي دهد که تلفن همراه بخش بزرگي از زندگي کودکان و …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت کامرشل نيوز، اين گزارش حاکي است اغلب نوجوانان و جوانان پيش از خواب از دستگاه تلفن همراه براي ارسال پيام کوتاه  استفاده مي کنند و يا به خواند پيام هاي دريافتي مي پردازند.
آمارها نشان مي دهد که تلفن همراه بخش بزرگي از زندگي کودکان و نوجوانان را در بر گرفته است و به جاي کتاب خواندن و مطالعه، بيشتر وقت شان را با تلفن همراه و کاربردهاي آن  سپري مي کنند.
امروزه اغلب افراد از سنين هفت يا پيش از۱۰ سالگي روز خود  را با تلفن همراه آغاز مي کنند.
اين بررسي که از تعدادي زيادي از کاربران تلفن همراه صورت گرفته ، نشان مي دهد که بسياري از افراد از بخش پيام کوتاه و ايميل دستگاه  بيشترين استفاده را مي کنند و اين موضوع بويژه در ميان نوجوانان بسيار شايع شده است.
بسياري از دانش آموزان معتقدند که ارسال ايميل و پيام کوتاه به دليل اين که از کلمات اختصاري و کوتاه استفاده مي کنند، راحت و سرگرم کننده  است.
در اين گزارش همچنين آمده که بسياري از جوانان و نوجوان علاوه بر استفاده از تلفن همراه زمان هايي را که از گوشي هايشان استفاده نمي کنند با اينترنت سرگرم  هستند و به سايت هاي مختلف سرمي زنند .
البته با سرويس هايي که به تازگي براي تلفن همراه ارايه شده کاربران با دستگاه هاي موبايل به راحتي امکان دسترسي به اين سايت ها را در هر جايي و هر زماني دارند.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا