ارايه بازي هاي فوتبال آمريکايي جديد توسط ” EA موبايل”

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تک گدگت” اين بازي ورزشي به نام هاي فوتبال آمريکايي Madden NFL 09، فوتبال NCAA و NASCAR 09 به بازار سرگرمي هاي تلفن همراه عرضه شده است.به گفته معاون اجرايي EA موبايل، بازي هاي ورزشي تلفن همراه ارايه شده توسط اين شرکت کاربر را …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “تک گدگت” اين بازي ورزشي به نام هاي فوتبال آمريکايي Madden NFL 09، فوتبال NCAA و NASCAR 09 به بازار سرگرمي هاي تلفن همراه عرضه شده است.
به گفته معاون اجرايي EA موبايل، بازي هاي ورزشي تلفن همراه ارايه شده توسط اين شرکت کاربر را به دنيايي واقعي ورزش وارد مي کند و در در آن از گزارشگران معروف راديو و تلويزيون استفاده مي شود.
در بازي فوتبال آمريکايي NFL تمام ۳۲ تيم شرکت دارند و در بازي Madden کاربران مي توانند از بين ۱۰۰ مسابقه فوتبال يکي را انتخاب کنند.
کاربر مي تواند به عنوان يکي از فوتباليست برتر NASCAR بازي کند.
در مورد قيمت اين بازي ها هنوز اطلاعاتي منتشر نشده است.
شرکت آمريکايي EA Mobile ارايه دهنده بازي هاي تلفن همراه ،نرم افزار هاي زنگ گوشي و ديگر برنامه هاي کاربردي تفريحي را در سراسر جهان ارايه مي دهد.
معروف ترين بازي هاي ارايه شده توسط اين ea موبايل سري بازي هاي بولينگ است و  اين شرکت با بسياري از اپراتور هاي تلفن همراه در آمريکاي شمالي از جمله اسپرينت و وريزون و بسياري از اپراتورهاي اروپايي و آسيايي همکاري مي کند.
اين شرکت در مونترال، توکيو، لس آنجلس، لندن، حيدرآباد، هونولولو و بخارست نمايندگي دارد.
۱۱۲ / ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا