فرمولي براي توزيع عادلانه سهام شرکت مخابرات پيدا نشده است

” محمد تقدس ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : شيوه نادرست مديريت  در بخش هايي از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به گونه اي است که هنوز داده هاي موثقي از ريز ودايع  و مشکلات تبديل آن به سهام ، وجود ندارد .وي ادامه داد : مجلس شوراي اسلامي به عنوان …

” محمد تقدس ” در گفت و گو با خبرنگار موبنا گفت : شيوه نادرست مديريت  در بخش هايي از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به گونه اي است که هنوز داده هاي موثقي از ريز ودايع  و مشکلات تبديل آن به سهام ، وجود ندارد .
وي ادامه داد : مجلس شوراي اسلامي به عنوان قانونگذار در اين زمينه موظف است که به موقع قانون جامعي براي اجرايي شدن سياست هاي کلي نظام در مورد خصوصي سازي وضع کند و قانون مستقلي را براي شوراي رقابت ، به تصويب برساند و دولت را موکلف به اجراي آن کند.
اين کارشناس اظهار داشت : خصوصي سازي مخابرات با تمامي افکار منفي که وجود داشت در کشور صورت گرفت اما کوشش هاي کنوني دست اندر کاران  براي تداوم روند کنوني و شتاب دادن به آن  حکايت از سر در گمي مديران و سياستگذاران دارد.
وي تاکيد کرد : اکنون پس از بورسي شدن شرکت مخابرات ايران ، کار خصوصي شدن آن ، دشوارتر از گذشته شده است  اين در حالي است که برنامه  بعدي دولت ، آن طور كه به رسانه ها ، درز کرده ، فروش بلوکي سهام عمدتا به دو يا چند شركت مشارکت جوي خارجي است که بعضا شعبه هايي در ايران ، راه اندازي کرده اند و يا در حال گشايش چنين شعبه هايي هستند و مقامات رسمي کشور هم ، از آن استقبال مي کنند  .
اين استاد دانشگاه گفت : علاوه بر مجلس سازمان بازرسي کل کشور بايد با ديدگاه وسيعي به وضعيت مالي شرکت مخابرات رسيدگي کند تا هيچ گونه تخلفي صورت نگيرد .
۱۲۳/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا