HP دو نوت بوک جدید عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این دو نوت بوک با نام مدل های HP ProBook 5310m  و HP Pavilion dm3 معرفی شده اند.نوت بوک های جدید از سری نوت بوک های نازک اچ پی به شمار می آیند و بخاطر قابلیت ها ، ظاهر و طرای زیبا ،  …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس” ،  این دو نوت بوک با نام مدل های HP ProBook 5310m  و HP Pavilion dm3 معرفی شده اند.
نوت بوک های جدید از سری نوت بوک های نازک اچ پی به شمار می آیند و بخاطر قابلیت ها ، ظاهر و طرای زیبا ،  مورد استقبال کاربران قرارخواهند گرفت.
نوت بوک HP ProBook 5310m با ضخامت ۰.۹ میلیمتر و وزن فقط ۳.۷ پوند ( هرپوند اندکی بیش از ۴۰۰ گرم است) طراحی و ساخته شد ه و دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی / TFT / LED HD و پردازشگر ولتاژ استاندارد برای بازدهی بیشتر است.
این نوت بوک با دو پردازشگر ( اختیاری) Intel Celeron dual core ( با قیمت ۶۹۹ دلار )  و Intel Core 2 Duo processor ( باقیمت فروش ۸۹۹ دلار) با یک  باتری باظرفیت ۷ ساعت کار فروخته می شود.
نوت بوک HP Pavilion dm3  دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی /TFT / LED / HD است و با دو پردازشگر ( اختیاری) AMD ( باقیمت فروش ۵۴۹ دلار)  و Intel  ( باقیمت فروش ۶۴۹ دلار) و یک باتری با ظرفیت کار تا ۱۰ ساعت فروخته می شود.
زمان عرضه این دو نوت بوک جدید HP به بازار اعلام نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا