تعرفه‌ وایمکس فردا نهایی می‌شود

محمد کر‌م‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کمیسیون تنظیم مقررات پیشنهاد تهیه می‌کند و در تهیه پیشنهاد نیز معمولاً با اپراتورها مشورت می‌کند.وی ادامه داد: در نهایت پیشنهادات جمع‌بندی و به این کمیسیون ارائه می‌شود و کمیسیون نیز در تصویب پیشنهادات یا تغییر …

محمد کر‌م‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای کمیسیون تنظیم مقررات پیشنهاد تهیه می‌کند و در تهیه پیشنهاد نیز معمولاً با اپراتورها مشورت می‌کند.
وی ادامه داد: در نهایت پیشنهادات جمع‌بندی و به این کمیسیون ارائه می‌شود و کمیسیون نیز در تصویب پیشنهادات یا تغییر آنها مختار است.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: در حال حاضر این سازمان پیشنهاد خود را برای کمیسیون مقررات، تنظیم و آماده کرده و در تهیه این پیشنهاد نیز با تمامی اپراتورهای وایمکس مشورت و نظر آنها نیز پرسیده شده است.
کرم‌پور خاطر نشان کرد: تعرفه‌ وایمکس در جلسه یکشنبه آینده کمیسیون تنظیم مورخ ۱۶/۳/۸۹ بررسی و نهایی خواهد شد.
وی همچنین در رابطه با اطلاع رسانی در خصوص مصوبات و دستورات جلسات کمیسیون تنظیم مقررات گفت: در حال حاضر که دبیر کمیسیون بنده هستم و در آینده سخنگویی برای کمیسیون در نظر گرفته خواهد شد.
۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا