مدل V3X موتورولا

زماني که  اين گوشي بسته مي شود ۶/۱۹  ميليمتر ضخامت دارد که در مقايسه با RAZR V3 نيم سانتي متر بيشتر است.اين تلفن براي استفاده افرادي ساخته شده است که نيازمند يک تلفن درب دار با تجهيزات بالا مي باشند و نمي خواهند پول اضافي براي طراحي بپردازند .موتورولا RAZR V3X يک تلفن چند رسانه …

زماني که  اين گوشي بسته مي شود ۶/۱۹  ميليمتر ضخامت دارد که در مقايسه با RAZR V3 نيم سانتي متر بيشتر است.
اين تلفن براي استفاده افرادي ساخته شده است که نيازمند يک تلفن درب دار با تجهيزات بالا مي باشند و نمي خواهند پول اضافي براي طراحي بپردازند .
موتورولا RAZR V3X يک تلفن چند رسانه اي با پشتيباني شبکه هاي نسل سوم است . اين دستگاه ممکن است به سادگي مورد توجه کاربران معمولي قرار نگيرد.
زماني که تلفن را در دست بگيريد متوجه سنگيني وزن آن مي شويد و اثر انگشت تماما روي سطح آن باقي مي ماند . از طرفي ديگر لمس کردن قاب پلاستيکي آبي ملايم آن بسيار خوشايند است و بنظر مي رسد که از لاستيک سخت ساخته شده است .
قسمت بالاي تلفن کوتاهتر از قسمت پايين آن است . بنابراين لبه پاييني داراي ويژگي همانند ساير موبايل هاي درب دار نيست . بر خلاف RAZR V3 ، قسمت بالائي اين تلفن جديد در فرورفتگي قسمت پايين جا مي خورد . لبه پاييني از مواد پلاستيکي نقره اي ساخته شده است . رابط سيستم در اينجا وجود ندارد . RAZR V3X يک رابط Mini USB کلاسيک دارد ، که در طرف راست ان قرار گرفته است .
صفحه نمايش بيروني زير لنز دوربين اصلي قرار گرفته که چندان مناسب نيست. آيکن هاي زمان ، تاريخ و وضعيت همچنين  نام و تصوير مخاطب را نشان مي دهد و بعنوان يک آينه براي خودنگاره به کار مي رود.
**باطري
باطري اين مدل موتورولا Li-Ion با ظرفيت ۸۵۰ ميلي آمپر است که در زمان Stand by تا ۲۵۰ ساعت و در زمان مکالمه تلفني تا ۳۰۰ دقيقه دوام مي آورد .
**صفحه نمايش
صفحه نمايش اصلي  گوشي V3X  موتورولا TFT با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پيکسل است که قابليت صفحه نمايش ۲۶۲ هزار رنگ  را دارد.
سطح آن کمي بزرگتر از صفحه نمايش اصلي موتورولا RAZR است . در يک سانتي متر مربع بيش از پنج  پيکسل جاي مي گيرد و بنابراين مرز بين آنها فقط در تصاوير ماکرو مشاهده مي شود . صفحه نمايش از نوع TFT است و تصاوير در نور مستقيم خورشيد به خوبي مشاهده مي شوند ، در زير صفحه نمايش يک دوربين کوچک وجود دارد که براي مکالمه تصويري بکار مي رود .
**سيستم پخش کننده
سيستم پخش کننده اين مدل موتورولا از نوع MP3 player است که قابليت پخش فايل هاي AAC+، MPEG4، WMV، WMA و  MP3 را داراست.
MP3 player اين گوشي کيفيت چندان مطلوبي ندارد و طبق معمول player در پوشه ” بازي ها و نرم افزارها ” يافت مي شود . فايل ها بر اساس نام خواننده يا آلبوم مرتب مي شود و از طرف ديگر به صورت Minimize در نمي آيد . فايل هاي MP3 از طريق فعال سازي مستقيم پوشه Sounds اجرا مي شوند . آهنگ ها در زمينه نيز اجرا مي شوند . در پوشه Sounds مي توانيد نوارهايي همانند موارد موجود در دفترچه تلفن ايجاد کنيد و سپس با استفاده از کليد * و # در ميان آنها حرکت کنيد . فايل هاي موسيقي مي توانند در play List مرتب شوند ؛ که در نهايت توسط شاخه ها ، سازماندهي شده و در نوارهاي ذکر شده قرار مي گيرند . player ، گزينه هاي تکرار و انتخاب تصادفي را ارائه مي دهد.
ميزان ولوم از طريق دکمه هاي کناري تلفن کنترل مي شود . در صورت بسته بودن دستگاه نيز ، Music player کار مي کند .
**دوربين
دوربين گوشي V3X موتورولا دو مگاپيکسلي است.
دکمه دوربين که در طرف راست تلفن قرار دارد بهمراه دکمه شماره گيري صوتي يک مجموعه کليد را تشکيل مي دهد . دکمه دوربين بسيار کوچک است و محل آن چندان مناسب نيست و اغلب به اشتباه فشار داده مي شود .
لنز دوربين اصلي تلفن ، قسمت ديگري است که محل مناسبي ندارد و بسيار پايين قرار گرفته است . اگردر زمان باز بودن درب ، عکس بگيريد حتما قسمتي از انگشت اشاره شما در تمام عکس ها مشاهده مي شود .
موتورولا Razr V3X را نمي توان بطور افقي در دست گرفت . جهت منو بطور عمودي است . منوي کنترل دوربين طراحي بسيار مناسبي دارد و بعلت واضح بودن آن ، تصاوير گرفته شده در کل صفحه نشان داده مي شوند
**حافظه
حافظه داخلي اين گوشي ۶۴ مگابايت است که توسط کارت حافظه جانبي microSD  TransFlash تا ۵۱۲ مگابايت افزايش مي يابد.
**سخن آخر
گوشي V3X موتورولا که کمتر از دو سال است در بازار تلفن همراه عرضه مي شود توانسته با امکانات مناسب مورد استقبال عموم مشتريان قرار گيرد.
اين گوشي هم اکنون با گارانتي رسمي به بهاي يک ميليون و ۷۵۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
۱۲۹/۱۶

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا