سه خبر از گوشي هاي اعياني، تلفنيکا و وان

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينگگت موبايل”، شرکت تحقيقاتي ABI طي بررسي هاي اخير اعلام کرد فروش گوشي هاي اعياني در سراسر جهان روز به روز در حال افزايش است.بيشترين تقاضا براي خريد گوشي هاي اعياني مربوط به اروپاي غربي است و پس از آن آمريکاي شمال و آسيا …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينگگت موبايل”، شرکت تحقيقاتي ABI طي بررسي هاي اخير اعلام کرد فروش گوشي هاي اعياني در سراسر جهان روز به روز در حال افزايش است.
بيشترين تقاضا براي خريد گوشي هاي اعياني مربوط به اروپاي غربي است و پس از آن آمريکاي شمال و آسيا قرار دارند.
گوشي هاي لوکس و جواهر نشان کاربران خاص خود را دارد و سنگ هاي گران قيمت و الماس در پوشش آنها به کار رفته است.
                           *****
تلفنيکا بزرگ ترين اپراتور اسپانيا، ۷۰۰ تن از کارکنان خود را برکنار مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اپراتور تلفنيکا به تازگي مذاکراتي را با اتحاديه کار در اسپانيا انجام داده تا با تعديل نيروهاي اين شرکت موافقت کند.
“تلفونيکا” تصميم دارد با کارمندان خود در مورد تعديل ۷۰۰ نيرو به شکل دوستانه اي کنار بيايد.
اين شرکت اقدام اخير را به بهانه بازسازي زير ساخت ها انجام مي دهد.
تلفنيکا در کشورهاي امريکاي لاتين ، انگليس، آلمان، ايرلند، بوسني هرزگوين فعاليت دارد و سرويس هاي مختلف به کاربران ارايه مي دهد .
تعداد کاربران اين اپراتور دراسپانيا ۲۲ميليون و۴۲۰هزار نفر و در جهان ۱۵۸ميليون و ۸۰۰هزار نفر مي باشد که با توجه به اين تعداد کاربر و سرويس هايي که ارايه مي دهد در بين رقبايش در اسپانيا مقام اول و در جهان مقام چهارم را دارا مي باشد.
                        *****
“وان”  اپراتور تلفن همراه اتريش از هفته آينده در يک همکاري تنگاتنگ براي ارايه خدمات خود از نام برند اورنج استفاده مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت “سلولارنيوز”، بر اساس اين گزارش وان اعلام کرد ، تا پايان هفته تمام اقدامات لازم را جهت اجراي اين طرح انجام خواهد داد که  ايجاد ۹۰ فروشگاه  و جذب يکهزار و ۷۰۰ فروشنده محصولات اورنج در سراسر اتريش از جمله اين برنامه ها است.
 65درصد از سهام وان در اختيار شرکت “ميد يورو” و۳۵ درصد باقي مانده آن در اختيار فرنس تلکام است و از اکتبر ۲۰۰۷ ميلادي که اورنج همکار ي خود با “ميد يورو” را گسترش داد ، وان اين امکان را بدست آورد که بيشتر از گذشته از توليدات اورنج در زمينه هاي مختلف پشتيباني کند.
“اولاف سوانته” يکي از آگاهان در اين زمينه با بيان اين که اجراي اين طرح يکي از مهمترين مراحل سياست هاي اورنج براي توسعه هر چه بيشتر است، افزود:اورنج از اين که وان به خانواده اين شرکت پيوسته بسيار خوشحال  است و در مقابل نيز کاربران وان از اين همکاري بسيار ابراز رضايت کرده اند چرا که اورنج يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي دنيا است .
وي افزود: با اين همکاري “اورنج وان” سومين اپراتور اتريش در ميان چهار اپراتور موجود در اين کشور مي شود.
تعداد کاربران تلفن همراه در اتريش تا فصل دوم ۲۰۰۷ ميلادي ۹ ميليون و ۴۰۰هزار و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۱۱۳درصد اعلام شده است.
۱۱۲/۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا