عاشوری: بازیکنان تازه شناسنامه دار هستند

عاشوری در گفت و گو با “ورزش سه” می گوید: به علت گرفتاری، نتوانستم بازی را کامل ببینم، بنابراین نمی توانم نگاه فنی به این بازی داشته باشم اما بازیکنانی که پرسپولیس امسال جذب کرده شناسنامه دار هستند و برای رفع نواقص این تیم به خدمت گرفته شده اند. عاشوری می گوید: یک سرمربی قدرتمند …

عاشوری در گفت و گو با “ورزش سه” می گوید: به علت گرفتاری، نتوانستم بازی را کامل ببینم، بنابراین نمی توانم نگاه فنی به این بازی داشته باشم اما بازیکنانی که پرسپولیس امسال جذب کرده شناسنامه دار هستند و برای رفع نواقص این تیم به خدمت گرفته شده اند.

عاشوری می گوید: یک سرمربی قدرتمند تیمش را با آهنگ دلنشین هماهنگی و هارمونی شایسته به حرکت در می آورد و سیستمش را بر ساختار تیم قالب می کند.

او توضیح می دهد که؛ من در دوران فوتبالم توسط مرحوم افشاریان اعتماد به نفس بازی کردن در کنار بزرگان از ۱۷ـ۱۶ سالگی یافتم اما در سازمان تیمی علی پروین، توانستم در کنار انصاری فرد و پیوس و بعد از مس کرمانی و محرمی هماهنگ شده و به اوج برسیم.

عاشوری در توجیه اهمیت سیستم در عملکرد یک سرمربی می گوید: زمان ما، علی پروین پیشنهاد کردیم کریم باوی را به پرسپولیس بیاورد. در روزگاری که کریم باوی مهاجم اول تیم ملی بود و در همان زمان طباطبایی ۶۰۰ هزار تومان نقد می داد تا به پاس برود، علی پروین ۴۰ روز طول کشید تا کریم باوی را بگیرد و تازه به جای ۶۰۰ هزار تومان طباطبایی، ۱۰۰ هزار تومان از پرسپولیس گرفت.

عاشوری حرفش را اینگونه تمام می کند که: نمی توانم با احساسم حرف بزنم ولی چون پرسپولیس منطقی بسته شده تصور می کنم عملکردش در لیگ، عملکرد خوبی باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا