چند خبر کوتاه از حوزه تلفن همراه

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، محققان پيش بيني کرده اند فروش گوشي هاي اندروييد تا پايان فصل چهارم در آمريکا  به ۴۰۰ هزار دستگاه مي رسد.گوشي هاي اندروييد براي رقابت با تلفن هاي همراه هوشمند ديگر مانند بلک بري و آيفون بايد با قيمت زير ۲۰۰ دلار ارايه …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، محققان پيش بيني کرده اند فروش گوشي هاي اندروييد تا پايان فصل چهارم در آمريکا  به ۴۰۰ هزار دستگاه مي رسد.
گوشي هاي اندروييد براي رقابت با تلفن هاي همراه هوشمند ديگر مانند بلک بري و آيفون بايد با قيمت زير ۲۰۰ دلار ارايه شود.
ارايه نرم افزار هاي مختلف و سرويس هاي گوناگون مانند سرويس هاي تبليغاتي، نقشه و سرويس هاي جستجو نيز به فروش بالاي اين گوشي ها کمک مي کند.
                         *****
 اريکسون اعلام کرد: در تفاهمنامه اي با “آلتل وايرلس” اپراتور شبکه موبايلي آمريکا در زمينه مديريت سرويس هاي پيامک چند رسانه اي (MMS) همکاري مي کند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت سلولارنيوز”، به گفته يک مقام آگاه ، اريکسون  قرار بود از سال ۲۰۰۳ ميلادي مسووليت بهره برداري و پشتيباني از راهکارهاي MMS  آلتل را بر عهده گيرد که تا کنون از پذيرش آن شانه خالي کرد.
آلتل در حال حاضر حدود ۱۳ميليون کاربر دارد و  اين شرکت در ۳۵ ايالت آمريکا سرويس هاي تلفن همراه ارايه مي دهد
                                      *****
پليس لس آنجلس سرويس پيام متني محرمانه را براي کاربران ارايه کرد که بر اساس آن مشترکين تلفن همراه  مي توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طريق ارسال پيام کوتاه متني بي نام ، پليس را در جريان قرار دهند.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، به گفته رييس پليس لس آنجلس اين سرويس پيام کوتاه توسط شرکت  TIPSOFT SMS به صورت بي نام طراحي شده و هويت ارسال کننده اين پيام براي پليس فاش نمي شود.
کاربران مي توانند پيام کوتاه “CRIME”  را به شماره خاصي که توسط پليس اعلام شده است، ارسال کنند.
شرکت TIPSOFT پيام را دريافت مي کند و پس از بي نام کردن، آن را در اختيار پليس قرار مي دهد.
پليس تنها از طريق يک شماره مرجع با ارسال کننده پيام در ارتباط خواهد بود.
                             *****
هدست بلوتوث Steampunk با ظاهري بسيار جالب و قديمي به بازار آمد.
به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل”، اين هدست در واقع با همه قابليت هاي يک هدست بلوتوث کار نمي کند و کاربران تنها مي توانند جذب شکل ظاهري آن شوند.
به علت طراحي خاصي که Steampunk دارد استفاده از آن چندان راحت نيست و با وجود پوشش آن که جنس پارچه جير است، به راحتي روي گوش قرار نمي گيرد.
اين وسيله جانبي توسط شرکت انگليسي  Flickr به بازار ارايه شد و کاربران مي توانند با قيمت ۷۵ دلار آن را خريداري کنند.
۱۱۲ / ۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا