عرضه بدون نوسان قيمت سيم کارت ها در بازار تهران

به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي فوق باعث شده تا فروشندگان در اين نوع سيم کارت ها  دست نبرند.قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار تهران به شرح زير است:سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي دو،سه،چهار،پنج،شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال …

به گزارش خبرنگار موبنا، کاهش خريدوفروش سيم کارت هاي فوق باعث شده تا فروشندگان در اين نوع سيم کارت ها  دست نبرند.
قيمت سيم کارت هاي موجود در بازار تهران به شرح زير است:
سيمکارت هاي صفر ۰۹۱۲ با کدهاي دو،سه،چهار،پنج،شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي پنج ميليون و ۷۰۰ هزار ريال ، پنج ميليون ريال ، سه ميليون و ۶۵۰هزار ريال، سه ميليون و ۶۰۰هزار ريال،سه ميليون و ۴۰۰ هزار ريال ، سه ميليون و ۲۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۸۸۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
در همين حال سيم کارت کارکرده کد يک همراه اول نيز تا سقف پنج ميليون و ۶۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيمکارت کارکرده کدهاي دو،سه،چهار، پنج، شش، هفت وهشت به ترتيب به بهاي چهار ميليون ريال ، سه ميليون و ۵۰۰ هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۷۰۰هزار ريال، دو ميليون و ۵۰۰ هزار ريال ، دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال و دو ميليون و ۴۰۰ هزار ريال در اختيار مشتريان قرار مي گيرد.
سيم کارت هاي اعتباري همراه اول (۰۹۱۹) در بازار تهران به بهاي ۳۸۰ هزار ريال فروخته مي شود اما شماره هاي رند و مرتب سيم کارت هاي ۰۹۱۹ با قيمتي بالاتر تا سقف ۷۰۰ هزار ريال عرضه مي گردد.
در همين حال سيم کارت هاي دائمي و اعتباري ايرانسل به ترتيب به بهاي يک ميليون و۵۰۰ هزار ريال و ۱۰۰ هزار ريال به فروش مي رسد.
سيم کارت صفر تاليا نيز با قيمت هاي ۵۰۰ هزار ريال و ۱۷۰ هزار ريال بسته به شارژ اوليه در بازار عرضه مي شود.
۱۲۹/۱۳/الف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا