همکاري سوني اريکسون و زي کورپ درزمينه نرم افزار پيش بيني متن

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ،Predictive text يا نرم افزار پيش بيني متن ،فناوري داخلي است که براي تلفن همراه طراحي شده است. تکنولوژي مذکور اين اجازه را به کاربر مي دهد که با فشار يک حرف کليدي از يک کلمه که در قبل آن را بکار برده است بدون تايپ کامل لغت ، …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” ،Predictive text يا نرم افزار پيش بيني متن ،فناوري داخلي است که براي تلفن همراه طراحي شده است. تکنولوژي مذکور اين اجازه را به کاربر مي دهد که با فشار يک حرف کليدي از يک کلمه که در قبل آن را بکار برده است بدون تايپ کامل لغت ، تکميل شده آن را که در حافظه تلفن همراه موجود است و نرم افزار مذکور آن را پيش بيني مي کند، دريافت کند.
اين روش با عث تسريع تايپ در سرويس هايي چون ايميل  و پيامک مي شود.
به گزارش پايگاه اينترنتي “سلولارنيوز”، زي کورپ اعلام کرد با انعقاد اين قرارداد و  ارايه نرم افزاز پيش بيني متن، سالانه ۳۳درصد به درآمد شرکت افزوده مي شود.
“ميلوس دجوکوويک” مدير “زي کورپ” با ابراز رضايت از اين همکاري اعلام کرد:سوني اريکسون يکي از مدعيان بازار گوشي هاي همراه در جهان است و همکاري با اين شرکت سوئدي ژاپني مي تواند ما را در نيل به اهدافمان ياري رساند.
“زي کورپ” تهيه کننده نرم افزارها ي تکنولوژيکي و توليدات آموزشي همچون تهيه سرويس هاي آموزشي پايه اينترنتي و سرويس هاي مشاوره است که سرويس هاي خود را در کشورهاي مختلفي چون چين،روسيه،تايلند ،مالي و ويتنام ارايه مي دهد.
دفتر مرکزي اين شرکت در کانادا قرار دارد.
سوني اريکسون شرکت سازنده تجهيزات الکترونيکي و تلفن همراه سوئدي –ژاپني که از ترکيب دو شرکت اريکسون سوئدي که در سال ۱۸۷۶پايه ريزي شد و شرکت ژاپني سوني تشکيل شد.
۱۳۴/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا