۱۵ درصد مردم آمريکا فقط از تلفن همراه استفاده مي کنند

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گالوپ،  تحقيقاتي که در زمينه ميزان استفاده  از گوشي هاي تلفن همراه به عمل آمده حاکي از آن است که بسياري از مردم اين کشور ديگر از خطوط ثابت تلفن هاي خانگي استفاده نمي کنند و به تلفن هاي همراه روي آوردند.اين بررسي ها نشان …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از سايت گالوپ،  تحقيقاتي که در زمينه ميزان استفاده  از گوشي هاي تلفن همراه به عمل آمده حاکي از آن است که بسياري از مردم اين کشور ديگر از خطوط ثابت تلفن هاي خانگي استفاده نمي کنند و به تلفن هاي همراه روي آوردند.
اين بررسي ها نشان داده که افرادي که فقط از تلفن همراه استفاده مي کنند ، بيشتر جوان هستند.
تعداد کاربران تلفن همراه در آمريکا تا سپتامبر ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار نفر و ضريب نفوذ تلفن همراه در اين کشور ۸۴.۰۶ درصد اعلام شده است.
در آمريکا ۱۸اپراتور ارتباط از راه دور وجود دارد که AT&T با بيش از ۷۰ ميليون کاربر و ارايه سرويس هايي چون AMPS,TDMA,GSM, GPRS , EDGE , UMTS و HSDPA رتبه اول را دراين کشور و رتبه دهم را در جهان دارا مي باشد.
همچنين آمار نشان مي دهد ، تعداد کاربران آمريکاي جنوبي  411ميليون نفراست  و انتظار مي رود اين تعداد تا سال ۲۰۱۳ به ۵۵۶ ميليون کاربر برسد.
تعداد کاربران آمريکاي شمالي در فصل اول سال ۲۰۰۷ ميلادي ۲۵۷.۶۰ ميليون نفر بوده که اين تعداد در فصل اول سال جاري به ۲۷۷.۹۰ميليون رسيده است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا