کاهش مدت زمان تحويل پيشنهادات شرکت‌کنندگان در مزايده اپراتور سوم

به گزارش موبنا براساس اصلاحيه سازمان تنظيم مقررات روز ۱۰ آذر ماه زمان بازگشايي پاکات الف، ب و ج مزايده خواهد بود. اين در حاليست که در فراخوان قبلي اين سازمان روز ۲۳ دي ماه براي بازگشايي پاکات اعلام شده بود.در حاليکه پيش از اين قرار بود اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه کشور  از …

به گزارش موبنا براساس اصلاحيه سازمان تنظيم مقررات روز ۱۰ آذر ماه زمان بازگشايي پاکات الف، ب و ج مزايده خواهد بود. اين در حاليست که در فراخوان قبلي اين سازمان روز ۲۳ دي ماه براي بازگشايي پاکات اعلام شده بود.
در حاليکه پيش از اين قرار بود اسناد مزايده اپراتور سوم تلفن همراه کشور  از روز ۱۶ شهريور ماه به فروش برسد، اما پس از آنکه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در تاريخ مذکور موفق به فروش اسناد مزايده نشد اقدام به درج آگهي اصلاحيه و اعلام مجدد زمان فروش اسناد مزايده کرد. کاهش ۱ ماه و نيمه زمان برگزاري مزايده از نکات قابل توجه اصلاحيه سازمان تنظيم مقررات است.
بر اساس اصلاحيه سازمان تنظيم مقررات فروش اسناد مزايده تا روز ۱۳ مهرماه ادامه خواهد داشت و شرکت کنندگان تا روز ۵ آبان ماه مي‌توانند براي ارسال مدارک ارزيابي کيفي به سازمان تنظيم مقررات اقدام کنند. پذيرفته شد گان مرحله اول مزايده که روز ۱۸ آبان ماه معرفي خواهند شد تا روز ۹ آذرماه براي تسليم پاکات پيشنهادي خود فرصت خواهند داشت. در نهايت روز ۱۰ آذرماه پاکات پيشنهادي بازگشايي خواهد شد.
اين در حاليست که به گزارش گروه  طيف برگزاري همايش بين‌المللي مخابرات ايران توسط  اين گروه علمي که در روز ۲۲ مهرماه در فاصله فروش تا زمان تحويل اسناد به سازمان تنظيم مقررات فرصت مناسبي براي شرکت‌کنندگان در مزايده خواهد بود تا رو در رو با سياست‌گذاران و فعالان مخابرات در کشور به بحث و تبادل نظر بپردازند.
 گفتني است  در اين همايش مهندس مهديون مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم و مشاور خارجي به سوالات شرکت‌کنندگان در مزايده پاسخ خواهند داد.
۱۱۷/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا