سوني اريکسون از گوشي ويدئوفون پرده برداري کرد

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، سوني اريکسون تاکنون گوشي هاي متفاوتي را ساخته  کرده اما ويدئو فون يکي از عجيب ترين و زيبا ترين گوشي هاي مفهومي سوني اريکسون به حساب مي آيد.اين گوشي شبيه بسياري از گوشي هاي مفهومي ديگر نيست و يک طراح جوان از دانشگاه …

به گزارش گروه اخبار خارجي موبنا به نقل از سايت سافت پديا، سوني اريکسون تاکنون گوشي هاي متفاوتي را ساخته  کرده اما ويدئو فون يکي از عجيب ترين و زيبا ترين گوشي هاي مفهومي سوني اريکسون به حساب مي آيد.
اين گوشي شبيه بسياري از گوشي هاي مفهومي ديگر نيست و يک طراح جوان از دانشگاه کارديف، آن را طراحي کرده است و داراي دو ويژگي ترکيبي مرتبط با تلفن و قابليت هاي چند رسانه اي است.
بر اساس گفته هاي طراح ، اين گوشي بايد تنها چهار کليد سخت افزاري و صفحه نمايش لمسي عريضي داشته باشد که بتوان يا با انگشت دست يا با قلم از آن استفاده کرد.
صفحه نمايش اين گوشي قابليت چرخش تا ۴۵ درجه را داشته و به اين ترتيب امکان تجربه بهتر تماس هاي ويديويي و تماشاي فايل هاي ويديويي را براي کاربر فراهم مي کند.
از ديگر ويژگي هاي اين گوشي مي توان به دوربين ۵ مگاپيکسلي، پخش فايل هاي صوتي و ويديويي، اينترنت، پورت USB و ۸ گيگابايت حافظه داخلي اشاره کرد.
پشتيباني از شبکه ۳G، Wi-Fi، GPS و واسط کاربري عالي از ديگر قابليت هاي اين گوشي است.
۱۳۵/۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا