بازار گوشي تلفن همراه بي رونق سپري مي شود

“جواد اصغرزاده” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و کاهش مراجعه کنندگان بازار گوشي تلفن همراه رونق خود را از دست داده است.اين کارشناس بازار افزود:البته  محدوديت  خريدو فروش در اين ماه دور از پيش بيني نبوده و هر ساله در اين  ايام بازار …

“جواد اصغرزاده” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اعلام کرد: به دليل قرار داشتن در ماه مبارک رمضان و کاهش مراجعه کنندگان بازار گوشي تلفن همراه رونق خود را از دست داده است.
اين کارشناس بازار افزود:البته  محدوديت  خريدو فروش در اين ماه دور از پيش بيني نبوده و هر ساله در اين  ايام بازار تلفن همراه  رو به کسادي مي رود.
وي همچنين  کاهش نقدينگي مردم را از  ديگر دلايل رکود بازار دانست  وگفت :  در حال حاضر کاربران تلفن همراه هزيه بالايي را براي خريد گوشي  تلفن همراه تقبل نمي کنند.
اصغر زاده عنوان کرد: هم اکنون گوشي هاي  ازران قيمت  بيشترين ميزان  تقاضا را در مقايسه با ساير  گوشي ها  به خود اختصاص داده است.
چندي پيش نيز رئيس انجمن صنفي فروشندگان سيم کارت،گوشي تلفن همراه و لوازم جانبي از بي رونقي بازار گوشي تلفن همراه در ايام ماه مبارک رمضان خبر داده بود.
“افشار فروتن لاريجاني” پيش بيني کرده بود که با قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و پرداختن مردم به فرايض ديني بازار گوشي تلفن همراه بي رونق مي شود.
۱۲۹/۱۳

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا