۱۳۵ هزار نفر تاكنون سرويس ” جي پي آر اس ” همراه اول را فعال كرده‌اند

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، از تاريخ دوازدهم ماه جاري كه اين سرويس براي مشتركان سيم كارت دائمي و در تهران فعال شده است ۱۳۵ هزار نفر پيامك فعال سازي را رديافت و همين تعداد نيز اين سرويس را بر روي گوشي خود فعال كرده‌اند.بنابراين گزارش ۹۲ درصد اين تعداد مشترك حداقل يكبار …

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، از تاريخ دوازدهم ماه جاري كه اين سرويس براي مشتركان سيم كارت دائمي و در تهران فعال شده است ۱۳۵ هزار نفر پيامك فعال سازي را رديافت و همين تعداد نيز اين سرويس را بر روي گوشي خود فعال كرده‌اند.
بنابراين گزارش ۹۲ درصد اين تعداد مشترك حداقل يكبار با استفاده از سرويس ” GPRS ” همراه اول به اينترنت متصل شده‌اند.
در مرحله نخست مشتركان سيم كارت دائمي با كد ۰۹۱۲ مي‌توانند از اين سرويس استفاده كنند.
مشتركان سيم كارتهاي دائمي با كد ۰۹۱۲ همراه اول هم اكنون مي‌توانند با مراجعه به سايت اينترنتي اين شركت “mci.ir ” سرويس خدمات اينترنت تلفن همراه (gprs) سيم كارت خود را فعال كنند.
مرحله نخست سرويس GPRS همراه اول از روز يكشنبه آغاز شده و تعرفه اين سرويس در ساعات پيك ۸/۱۴ ريال و در شب و روز تعطيل ۴ ريال براي هر كيلو بايت است .
بنابر اين اطلاعيه اين سرويس تا يك ماه ديگر به صورت ۲۴ ساعته ارائه مي شود همچنين سرويس خدمات اينترنت تلفن همراه در مرحله اول براي مشتركان سيم كارت هاي دايمي با كد ۰۹۱۲ فعال مي شود.
مقررات استفاده از سرويس اينترنت تلفن همراه ” GPRS ” شركت ارتباطات سيار ايران، همانند اينترنت معمولي خانگي و غيره است.
سايت‌هاي مسدودي و فيلتر در اينترنت معمولي، در سرويس GPRS تلفن همراه نيز مسدود خواهد بود.
همراه اول اكنون بيش از ۲۸ ميليون مشترك دائمي و اعتباري در كشور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا