ارايه سرويس فيس بوک توسط وودافون در بريتانيا

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس از طريق شبکه اجتماعي يا فيس بوک پيام هاي کوتاه را به دوستان خود ارسال کنند.کاربران وودافون مي توانند پيام هاي کوتاه متني و تصويري را بدون نياز به واسطه قرار دادن رايانه، به طور …

به گزارش گروه اخبار خارجي “موبنا” به نقل از پايگاه اينترنتي “اينتوموبايل” کاربران مي توانند با استفاده از اين سرويس از طريق شبکه اجتماعي يا فيس بوک پيام هاي کوتاه را به دوستان خود ارسال کنند.
کاربران وودافون مي توانند پيام هاي کوتاه متني و تصويري را بدون نياز به واسطه قرار دادن رايانه، به طور مستقيم از  تلفن همراه و با استفاده از نرم افزار  Connect to Friends به دوستان خود ارسال کنند.
ارسال پيام هاي کوتاه علاوه بر فيس بوک هاي آن لاين به شبکه هاي اجتماعي غير آنلاين نيز امکان پذير است.
استفاده از اين سرويس براي تمام کاربران با هر اپراتوري که آنها را پشتيباني مي کند، امکان پذير است.
کاربران با ثبت نام در اين سرويس مي توانند در ابتدا ۲۵ پيام رايگان ارسال کنند و پس از آن بايد بابت هر پيام متني ۱۰ پني و هر پيام تصويري ۳۰ پني پرداخت کنند.
 وودافون که در سال ۱۹۸۴ تاسيس شد، از شرکت تابعه  Racal Electronics بوده و پس از سه سال آز آن جدا و مستقل شده و نام خود را نيز به وودافون تغيير داد.
اين شرکت که به يکي از بزرگ ترين اپراتورهاي تلفن همراه در جهان تبديل شده ،سرويس هاي خود را در اروپا، خاورميانه، آفريقا، آسيا پاسيفيک و آمريکا گسترش داده است.
سود خالص اين شرکت در سال ۲۰۰۷ حدود ۱۰ ميليارد دلار بوده و در فصل اول سال جاري تعداد کاربران وودافون ۴۰ درصد افزايش يافته است.
۱۱۲/ ۱۴

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا